WEARING YELLOW SHIRT

tiistai 8. huhtikuuta 2014

Taisin ottaa pienen varaslähdön pääsiäiseen tämän keltaisen paidan kanssa. Pääsiäismäisen tästä paidasta tekee mun mielestä keltaisen värin lisäksi avaran selkämyksen jatkeena oleva suuri rusetti. Tämä paita näkyi jokunen aika sitten yhdessä kollaasipostauksessa ja tottakai tämä oli heti seuraavassa yhteistyövaatteen pohdinnassa pistettävä Sheinsidelta* tilaukseen. Mielettömän pirteä ja suloinen etenkin kellohameeseen yhdistettynä! 

Kivoja yläosia jollain yksityiskohdalla maustettuna tuskin voi olla liikaa. Mulla on ihan liian vähän tälläisiä paitoja, jotka voi yhdistää johonkin ihan perus alaosaan olematta kuitenkaan tylsä. Jotenkin mulla vaan tulee enemmän ostettua esim. neuleita (oikeesti oon ihan toivoton näiden kanssa) ja kenkiä (näiden kanssa myös). Nyt aionkin keskittää tämän kevään vaateostelut erikoisiin/yksityiskohtaisiin toppeihin ja paitoihin.

IMG_8946 IMG_8908 IMG_8809 IMG_8865

paita: Sheinside* (täältä) || hame: Boozt

*saatu blogin kautta

22 kommenttia:

  1. Oot oikeesti kun joku keiju !! <3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi8/4/14 12:53

    oi että mikä paita!! onko toi niinkun noin lyhyt vai ootko laittanut sen tonne hameen alle? Mietin että muutenhan toi ois supersöpö myös valkosten farkkujen kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on semmonen "normaalimittanen", eli oon pistänyt hameen alle :-) Keltanen ja valkonen sopii kyllä ihanasti yhteen<3

      Poista
  3. Katariina8/4/14 15:19

    Aivan ihana paita! Ja sinä niin kaunis :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi8/4/14 16:00

    ihanan pirtee paita!

    VastaaPoista
  5. Sulle sopii keltainen kyllä älyttömän hyvin! Oon todennut että itselle ei kyllä sovi mitkään keltaisen tai varsinkaan oranssin sävyt yhtään, harmi sinäänsä koska kesällä ne näyttäis muuten tosi hyvältä :D
    iidaelinann.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulle sopii paremmin lämpimät sävyt, kuin kylmät, koska mulla on lämpimän sävyinen iho :-)

      Poista
  6. Ihanan keltainen, tuo rusetti kyllä kruunaa tuon paidan täydellisesti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täysin samaa mieltä! :)

      Poista
  7. Anonyymi8/4/14 18:00

    Ihan nappu asu! Suoraan mun haaveista sekä paita että hame. ja okei ehkä myös sun pitkät hiukset :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva kuulla! :-)

      Poista
  8. Oooh! <3 Ihanalta näyttää! Nää kuvat vois olla jostain lehdestä. :>

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos paljon Milla! :-)

      Poista
  9. mä just eilen kelailin sitä, miten en yhtään tykkää keltaisesta väristä ja miten se ei sovi kellekään :D mutta täytyy sanoa, et vau! näyttää ihan sairaan hyvältä sun päällä :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keltasesta mäkään en joskus tykännyt juuri yhtään, mutta tällä hetkellä mulla ei taida olla mitään väriä mitä en päälleni pukisi :-D Se on ehkä enemmän sävykysymys, sillä ihan kaikki värisävyt ei mulle sovi ihan jo ihonsävyn puolesta! Mutta kiitos paljon, kiva kuulla:)<3

      Poista
  10. Voieiiiiiiii näyttää vielä ihanemmalta kun noissa nettisivun kuvissa!! Minkä koon sä otit tosta...? :) Kannattaako ottaa yhen isompi niinkun normaalistikin melkeen kaikissa Sheinsiden vaatteissa vai....? :)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää taisi olla S-kokoa, ellen väärin muista :-) Tää on tämmönen väljempi malli, joten jos sun normikoko on S, niin mun mielestä voit ihan hyvin ottaa sen!

      Poista
  11. toi paita on ihan täydellinen ton hameen kanssa, sopii sulle ihan mielettömän hyvin :) Oot niin kaunis, ihailen sun tyyliä tosi paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Noora, kiva kuulla! :)

      Poista