WHAT TO WEAR ON YOUR GRADUATION DAY

lauantai 26. huhtikuuta 2014

Mua pyydettiin tekemään postaus mun mielestä kivoista mekoista valmistujaisjuhliin. Innostuin samantien katselemaan netistä mekkoja, kun sitä tulee muutenkin harrastettua aika ahkerasti t. mekkohullu. Omissa valmistujaisjuhlissani mulla oli edelleenkin mun mielestä yksi kauneimmista maxeista, minkä olen koskaan nähnyt ja nyt kun yritin etsiä yhtä kivoja maximekkoja en löytänyt oikeastaan yhtään minkä olisin itse halunnut pukea valmistujaisiin. Tosi kivoja kuitenkin löytyi muutamat, joten otin ne mukaan teitä ajatellen. Yritin muutenkin katsella noista perus Nellyltä ja Asokselta, jotta mahdollinen tilaaminen olisi sitten melkeinpä kaikille tuttua. 

Vaaleat sävyt olivat viime vuonna mun ehdoton lemppari valmistujaismekkoa ajatellen ja niin on edelleenkin - valkoista tai nudea pukisin päälleni tänäkin vuonna. Jotenkin se vaalea väri on mun mielestä semmonen "juhlaväri" ja mielettömän raikas juuri alkavalle kesälle. Vitsi miten nää mekot kuumottelis itseäkin tilaamaan, mutta jos nyt yritän hillitä itseni...

Toivottavasti näistä mun poiminnoista löytyy jotain apua vaatekriisistä kärsiville!

White-Background-Xtra – kopio Desktop21

  Desktop17

  Desktop14

  White-Background-XtraDesktop19

  White-Background-Xtra – kopio (2)Desktop20


4 kommenttia:

  1. Ihania mekkoja!!!

    VastaaPoista
  2. Vitsit mite ihana toi ekan kollaasin keskimmäine!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustaki se on yks nätein näistä :)

      Poista