DENIM OVERALLS

keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Farkkuhaalareiden tullessa tänä vuonna taas kuvioihin mä en innostunut niistä yhtään, mutta en kuitenkaan inhonnutkaan. En ollut oikeastaan mitään mieltä niistä, paitsi että itselleni en tuollaista tarvitse. Kuinkas kävikään, kun VeroModalla käydessäni sain taas valkkailla pari juttua itselleni ja päätin ensimmäistä kertaa kokeilla farkkuhaalaria ihan huvikseni. Yllätys oli suuri, kun sovituskopissa tykästyinkin tähän, hah! Never say never - ainakaan ennen kuin olet kokeillut päällesi. Mielettömän suloinen ja helppo vaatekappale kesälle, joten ennustan monia käyttökertoja tälle kesälle!

Mikäs on teidän tuomio farkkuhaalareille?

Ps. mun juuri ja juuri harjattu tukka on selkeä kesän merkki joka vuosi!! (Y)

IMG_1651 IMG_1608
IMG_1687 IMG_1642
IMG_1677
farkkuhaalari: VeroModa* || croptop: VeroModa* || reppu: Asos || 

*saatu blogin kautta

22 kommenttia:

  1. Oiii aivan ylisöpöt!! <3 PItääköhän mun itsekkin käydä vero modassa sovittamassa noita, vaikkei rahaa pitänytkään tuhlata vähään aikaan.. :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookki! Noo vaate sinne tänne ;-D

      Poista
  2. Joskus pienenä en voinut sietää lappuhaalareita, joita äiti pakotti käyttämään, mutta nyt oon alkanut syttymään täälle trendille :D Varsinkin noi shortsimallit on kovasti mun mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha sillee ne trendit kierrättyy vuosien tai vuosikymmenien välein :-D Muistan ku sillon ku pillifarkut tuli muotiin, ni olin ensin sitä mieltä etten tuu käyttämään semmosia koskaan, mut nykyään leveelahkeiset on varmaan suurin "nounou" mulle! Katotaa vaan, ku mä alan kohta lämpeemää niille taas...

      Poista
  3. Oii ihanat haalarit! Oot söpö :)

    VastaaPoista
  4. awww ihanat, mä en varmaa osais pitää tollasia :) Mut jotenki niiin söpöt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielettömän söpöt nää kyllä on! Ja kannattaa sunkin hei kokeilla, koska mäkin aattelin ensin, että en tämmösiä tarvii, mutta miten kävikään! :-D

      Poista
  5. Aivan ihana asu!! Olis kyllä kiva omistaa tuollainen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Suosittelen kyllä, kivaa vaihtelua normishortseihin!

      Poista
  6. Anonyymi1/6/14 20:28

    Oon haaveillut jo niiiin kauan lappushorteista ja "numeropaidoista" muttei yhtiäkään oo tullut vastaan vaikka on kierrellyt kauppoja noi hakusessa :( No ehkä mun aika kohta tulee heh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh ompas outoa, ettei oo sopivia vielä löytynyt, kun näitä lappushortseja varsinkin on tällä hetkellä kaupat täynnä erilaisia versioita! Tsemiä etsintöihin, etköhän sä tämän kesän aikana vielä löydä omas! :)

      Poista
  7. ihana asu! toi keltainen paita sopii jotenkin tosi hyvin ton vaaleen farkun kanssa :)

    http://by-mmaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. siis toi sun asus on ihan täydellinen ♥ Oon ettinyt tollasta farkkushortsihenkseli juttua ties kuinka kauan jo mutta tuntuu ettei oikeen mistään ei löydä kivaa tollasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Noo sovittamista vaan lisää niin eiköhän sullekkin löydy hyvä! :) Sen verran paljon nimittäin näitä on nyt jokapuolella ollut viime aikoina, että eiköhän joku hyvä löydy :D

      Poista