KUULUMISIA

lauantai 10. toukokuuta 2014

Moikka! Ajattelin kertoilla hieman viime päivien ja viikkojen kuulumisia, kun en ole niistä pitkiin aikoihin teille kummemin mitään kertonut ja tällä hetkellä on kaikennäköistä meneillään. Postaustahti on kärsinyt vähän, sillä nytkin oon tehnyt töitä kolmena päivänä putkeen ja yhtenä päivänä menin töihin kaksikin kertaa; aamulla sekä illalla. Oon kyllä tykännyt tosi paljon olla siellä töissä ja kohta voittekin (toivottavasti) kysyä multa mitä vaan pähkinöistä! :-D Vapaa-aika on sitten mennyt enimmäkseen kämppiä kytätessä netistä, asuntonäytöissä juostessa sekä raha-asioita miettiessä. Oon ollut niin innoissani, kun on päässyt katsomaan asuntoja sekä suunnittelemaan kaikkea muuttoon liittyvää kunnolla, kun muutto tosissaan on jo ihan lähellä! Tätä päivää en oikeesti uskonut ikinä tulevan... Ihasuttiin Aatun kanssa molemmat yhteen kämppään ihan tosi paljon, mutta tässä on vielä pari juttua selvitettävänä, ennen kuin voitaisiin siihen muuttaa - jännittää! Mulla on tällä hetkellä menossa myös PEF-seuranta, eli tutkitaan onko mulla astma. Tää mun on pitänyt hoitaa jo varmaan vuoden ajan, mutta nyt vasta olen saanut aikaseksi, heh. Toivottavasti nyt tulee jotain selkeyttä ja saan helpotusta hengenahdistukseen :)

Tänään mulla on ollut kunnon tehopäivä! Ensin olin töissä 12-18:30 ja sen jälkeen siivosinkin koko kämpän heti kotiin tultuani, pesin pyykkiä ja tein poikaystävälle ruokaa sekä hoivasin sitä, kun raukka on kipeänä. En uskaltanut töiden jälkeen ottaa edes konetta esiin, kun tiesin löytäväni itseni kuitenkin siitä samasta asennosta viiden tunnin päästä... Hyvä näin, koska koko kämppä haisi jo ihan suoraan sanottuna paskalta, koska Roosan häkin siivous (niin kuin kaikki muukin siivous) on tässä mun töiden alettua jäänyt vähän huonommalle hoidolle :-D Aatuhan kun ei ole mikään siivoushullu... Nyt aletaan katsoa Mad Meniä (yllätyttiin miten hyvä!) ja syömään pähkinöitä, heissun!

Instagram @hennakaarinaa
Desktop (3)Desktop (2)

10 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen kun on niin paljon tekemistä eikä bloggaamiselle riitä millään aika! Onnea uuden asunnon etsimiseen! itellä on sama prosessi just meneillään eikä vieläkään oo napannut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Meillä olis kaks kivaa kämppää jo ollu, mihin oltais päästy, mutta tuli kaikennäkösii ongelmii matkaan... Toivottavasti tulee vielä yhtä kivoja tässä lähiaikoina! Tsemiä sullekkin asunnon etsimiseen :)

      Poista
  2. missä oot töissä?o;

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti nappaisi kämpän kanssa! :)

    VastaaPoista
  4. Oii aivan ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  5. Onnea asunnon etsintään! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sitä tarvitaan... :D

      Poista