COPPER CRUSH

tiistai 24. kesäkuuta 2014

Mun viimeisin ihastuksen kohde sisustuksessa on kupari. Ikinä ennen en ole siihen kiinnittänyt mitään huomiota, mutta nyt iski ja kovaa. Mun blogia yhtään pidempään seuranneet varmasti tietävät, että olen ollut ikuisuuden hulluna kultaan niin pukeutumisessa kuin sisustuksessakin, mutta nyt on alkanut tökkiä sisustuksen suhteen (koruissakin kuolailen nykyään melkeinpä enemmän ruusukultaisia (onko kupari ja ruusukulta sama??)). Harmi vain, että tohon kaksilahkeiseen ei oikein tää mun uusi villitys iske, mutta jos sen silmä siitä alkaisi tottumaan - sormet ristiin! Pienempiin sisustusjuttuihin se on antanut suostumuksensa, mutta kun heitin yhden pinterest-kuvan nähtyäni, että vitsi miten siisti olisi toi pikkuseinä tommosta röpelöistä kuparia, niin sain aika äkkiä ehdottoman tyrmäyksen :-D En tosin ollut täysin tosissani sen kanssa, mutta en voi kieltää etteikö se oikeasti olisi tosi siisti!

Mä voin jo nähdä mun silmissä, miten hyvältä Tom Dixonin kuparinen kattovalaisin, HAY:n kupariset henkarit, kuparinen verhotanko ja muutamat kupariset seinäkoukut täällä meidän vaaleassa kodissa näyttäisi. Niin, ja ne muutamat muut kupariset jutut, joihin olen mm. Pinterestissä törmännyt. Etenkin nuo kupariset pitkät oven(?)kahvat, joihin voi pistää vöitä, kenkiä tai aurinkolaseja roikkumaan on hankittava heti!

Mitäs te ootte mieltä kuparista: yes yes vai no no?

Desktop4 Desktop7 Desktop5 Desktop3

Photos from here.

15 kommenttia:

  1. Ei hyvä :D nyt iski kauhea sisustuskuume ja tilin saldo ei ihan tue tätä huumaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on ihan sama... :-D Rahapussi ei pysy ihan perässä näiden mun haaveilujen kanssa, hah!

      Poista
  2. OH YES!! Vitsi ainakin näissä kuvissa toi kupari näyttää ihan superilta ♥♥

    VastaaPoista
  3. YES YES YES! ainoo mutta on vaan omalla kohdallani se, että tykkään myös kullasta sisustusvärinä, ja noitten kahen sekottaminen arveluttaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on tosi paljon kaikkia kultasia koriste-esineitä, mutta ei ainakaan mun silmään näytä mitenkään hirveän pahalta, jos olisi vaikka kultainen ja kuparinen tuikkukippo vierekkäin! Kyllä mä kuitenkin aattelin joitain kultasia juttuja pistää kaappiin piiloon, sitten kun alkaa sitä kuparia enemmän eksyä tänne, mutta kaikkein kivoimmat kultaset jutut jätän kyllä näkyville :) Ei se oo niin justiisa!

      Poista
  4. todellakin yes! oon aina halunnut kuparin väriset hiuksetkin.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kaikki vaan kupariks!!

      Poista
  5. Plääh! mä NIIN en haluis valittaa mutta mua niin kovasti harmittaa että sun blogi on menny tämmöseks.. Pelkkää uutta yhteistyön kautta saadun vaatteen esittelyä tai perus ig kuvat mitkä jo nähty tai jotain "must have" postausta.... Itteeni ainakin kiinnostais lukea sun elämästä ja tekemisistä ja katella sun omia kuvia kun tämmössiä :s ja toivottavasti et vastaa tähän mitenkään "jos ei miellytä ei oo pakko lukea" koska sen tiedän, mutten vaan haluis antaa tän blogin kanssa vielä periks vaan odotan etttä asiat muuttuis... :( tsemii kumminki sinne päin ja hyvää syks... KESÄÄ! jos tätä voi edes kesäks sanoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt mun on pakko vähän puolustautua, koska tää kommentti oli mun mielestä vähän ristiriidassa mun postausten kanssa :-D Selasin mun blogia ja mullahan on kolme edellistä postausta nimenomaan noita missä on mun itse ottamia kuvia ja tekstiä mun ihan arkisistakin jutuista. Niiden jälkeen on kaksi asukuva-postausta, missä toisessa on saatuja vaatteita ja mä en itse niin bloggaajana, kuin blogien lukijanakaan pidä asukuvia, joissa on saatuja vaatteita, mainos- tai yhteistyöpostauksina. Mulle se on ihan se ja sama onko se vaate saatu vai ei, koska bloggaaja kuitenkin itse sen valitsee, päättää pitääkö, yhdistää muun asun sen ympärille ja ottaa kuvat siitä ja suurin osa mun yhteistyövaatteista on sellaisia, joita voisin omallakin rahalla ostaa. En siis näe niissä saaduissa vaatteissa mitään pelkkää "saadun vaatteen esittelyä", vaan perus asukuvan, jonka toivon jollain tapaa inspiroivan muita.
      Näiden asukuvien jälkeen tulee taas lifestyle-postaus ja sen jälkeen oleva postaus menee sitten enemmän tuohon vaatteen esittelyyn, sillä tuohon aikaan mulla ei ollut aikaa yhtään blogille ja noi oli ollu mulla yli kuukauden päivät, niin niiden kanssa oli vähän kiire :-D Sitä ennen olevat postaukset taas oli perus asukuvia saatujen vaatteiden kanssa tai ilman ja lifestyle-postauksia.

      Ja mitä tulee instagram-kuviin tai tälläisiin kollaasi/inspiraatio-postauksiin, niin mä julkaisen instagram kuvista tehdyn postauksen kuukauden tai kahden välein ja näiden kollaasi/inspiraatio-postausten kanssa on aika sama juttu. Joskus niitä on enemmän, mutta nytkään ei ole vähään aikaan ollut näitä.

      En siis ihan allekirjoittaisi tota sun näkemystä, mutta ymmärrän kyllä, että mun postaustahdinkin takia saattaa ehkä tuntua tolta, mutta toivottavasti tää mun kommentti vähän aukas sun silmiä, että ihan noin ei kuitenkaan ole :) Myönnän kyllä sen, että viime aikoina mun blogi ei oo ollu parhaimmillaan, mutta eiköhän jokaisella mene vähän pasmat sekaisin ja tärkeysjärjestys muutu, kun aloittaa työt, muuttaa, lukee pääsykokeisiin ja yrittää käyttää kaiken ylimääräisen ajan kesästä nauttien. Nyt on kuitenkin pari stressitekijää selätetty, joten toivottavasti tää blogikin alkaa rullaamaan taas entiseen tahtiin :) Hyvää kesää sinullekkin!

      Poista
  6. Ehdottomasti yes. Tosi hienon näkös

    VastaaPoista
  7. En tiiä haluutko vastat näin henkilökohtaseen kaymykseen, mut olisin erittäin kiitollinen jos vastaisit. Oon harkinnu omaan kämppään muuttoa ja oon miettiny, että miten sulla riittää rahat kaikkeen?:) paljon maksat vuokraa, mitä tukia saat, avustaako sun vanhemmat sua ja niin ?(: millaista on asua omassa kämpässä?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vuokran, palkan tai tukien määristä en halua kertoa, mutta ihan hyvin on rahat riittäny, vaikkakaan mihkään ulkomaanreissuun tai muuhun kalliimpaan ei hirveästi jää rahaa ja säästäminen ei kuulu mun vahvuuksiin :-D Normaalielämiseen ja shoppailuun ym. rahat kuitenkin riittää ihan hyvin. Saan työkkäriltä tukea, koska mulla ei ole niin paljon töissä tunteja, että niillä pärjäisi ja asumistukea alkaa kohta luultavasti tulemaan. Vanhemmat avustaa tietenkin jos tulee sellainen tilanne, mutta harvemmin.

      Omassa kämpässä asuminen on ihanaa! Omaa tilaa, sisustamista, itsenäisyyttä ym :) Tottakai kaikissa laskuissa, vuokranmaksuissa ja muuton yhteydessä tehtävissä jutuissa on hommaa ja muistettavaa, mutta kyllä se siitä lähtee!

      Poista
    2. kiitos tästä! :)

      Poista