SOME PURCHASES AND EVERYDAY PHOTOS

perjantai 27. kesäkuuta 2014

IMG_4888

Viime aikoina mun vaatekaappi on saanut vähän reilummalla kädellä värilisäystä ja vitsi miten mä tykkään varsinkin tosta limen vihreästä mekosta! Se on ihan täydellisen mallinen sekä värinen ja en malta oottaa, että päsen käyttämään sitä. Säät ei ole ihan suosinut tätä mun kesävaatehamstraamista... 
  IMG_4876

River Islandilta tilasin tämän mielettömän suloisen pörrölaukun, joka ei pääse tässä kuvassa oikeuksiinsa. Oli kamala valinnanvaikeus valita vaalean lilan sekä tämän korallisen väliltä, mutta päädyin kuitenkin tähän. Jos tälle tulee paljon käyttökertoja, niin pistän sen lilankin sitten tilaukseen<3
  IMG_5074

Rakastan tämän mallisia aurinkolaseja! Ylemmät kukkakuvioidut on saatu Chicnovalta ja alemmat tummanruskeat ovat tänään tulleet Ebaysta tilatut. Maksoin noista jälkimmäisistä huimat 2,30€, joten suosittelen kyllä lämpimästi kurkkaamaan Ebayn valikoiman, ennen kuin maksaa joistain Ginan tai H&M:n samanlaatuisista sen 5-15€ :-)
  IMG_5006

Lisää näitä kesäisiä vaatteita, joille ei kamalasti näytä käyttöä tulevan näiden kelien ansiosta :-D Oon ostanut tänä vuonna vissiin 8 croptoppia ja yksi on vielä matkalla, hups... Pinkki ja valkoinen H&M:ltä ja etummainen muistaakseni Nellyltä.
  IMG_5036

Tämän päivän työasua. Kaksi mun yhtiä lemppareimpia vaatteita mun vaatekaapissa tällä hetkellä: valkoiset siistit mutta väljät housut ja harmaa pitkä neuletakki. 
  IMG_4932

Lisäystä mun two piece-asukokoelmaan. Näissä on aivan ihanat värit mun mielestä ja nää oli muutenkin aika löytö - maksoin näistä yhteensä 9,95€! Etuosassa räiskyviä kuvioita sekä kukkia ja takaosa on jätetty kokonaan siniseksi. Seuraava tälläinen hankinta tulee olemaan luultavasti mustana tai harmaana!
  IMG_4833

Iralla oli söpö kukkapanta yhtenä päivänä<3 
  IMG_5094

GinaTricotissa eilen kävästessä löysin niin mun näköset korvakorut, joten pitihän ne ostaa, kun alennuksessakin vielä olivat. Rakastan noita värejä!

14 kommenttia:

  1. sun kuvat on aina ihania :-) millä sä muokkaat kuvias?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Photoscapella muokkailen :)

      Poista
  2. Mistä noi valkoiset housut on ?! Ihanat !! Pakko saada :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos en väärin muista, niin Sheinsidelta saadut :)

      Poista
  3. Mistä tuo two piece-asu on? Aivan upeita kuvia ja ihastuin varsinkin tuohon pörrölaukkuun! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Members.com:ista tilattu! Voi kiitos :)

      Poista
  4. Tosi kauniita kuvia <3

    VastaaPoista
  5. Haha ensimmäinen juttu, mikä tosta pörrölaukusta tulee mieleen on prinsessalehdet :D mutta sulla on ihana tyyli ja uskon, että osaat yhdistää sen oikein hyvin! laita sit asukuvaa, että miten yhdistät sen, olisi tosi kiva nähä :) sulla on ihana blogi, oon seuraillut jo pitkään ja vaikka tää onkin muuttunut siitä millainen tää oli kun alotin seuraamisen, niin tykkään edelleen ihan superisti!! yks mun lempi blogeista, jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niin siitä kyllä tulee :-D Joo pistän asukuvia heti tulemaan, kun pääsen pukemaan ton johonkin asuun. Voi kiitos paljon ihanasta kommentista :-) Kiva kuulla, että oot pitkään pysyny mukana ja toivottavasti pysyt vielä pitkään jatkossakin!

      Poista
  6. Mist toi eka keltanen mekko on?onks linkkii jossain? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.martofchina.com/vogue-round-neck-sleeveless-neon-green-mini-dress-g108604.html :)

      Poista
  7. Anonyymi1/7/14 08:32

    Mäki ostin nuo korvikset! Tosi kivaaaaaaaaaat! :)

    VastaaPoista