UPDATE

tiistai 3. kesäkuuta 2014

Moikka taas pitkästä aikaa! Instagramissa (@hennakaarinaa) mua seurailevat saivatkin jo tietää, että saatiin tossa viime perjantaina avaimet meidän uuteen kämppään ja mun viime päivät on ollu yhtä kaaosta. Ihanaa kaaosta, tosin. Perjantaina tein ensin pitkän työvuoron ja siitä suoraan auttamaan poikaystävää ja mun perhettä muuttojutuissa. Yhden päivän aikana kuitenkin saatiin muutettua kaikki kamat tänne uuteen kämppään ja siivottua vanha kämppä luovutusta varten. Lauantaipäivä oli vielä hirveämpi, kun ensin olin taas töissä ja siitä suoraan kotiin päästyä hirveällä kyydillä laittautumiset parhaan kaverin valmistujaisjuhliin, joista olin muutenkin jo myöhässä. Muuttolaatikoiden keskeltä vaatteiden löytäminen ei oo mitään helppoa hommaa kiireessä ja edellinen muuttopäivä + työt painoi aikalailla päälle :-D Kaikesta tästä kiireestä, allergiaoireiden pahentumisesta (lääkkeet olivat pari päivää hukassa...) ja stressistä huolimatta on ihan mielettömän onnellinen olo! Vihdoin alkaa tavaratkin olla melkein omilla paikoillansa ja on niin ihanaa suunnitella kaikkia sisustusjuttuja tänne. Tänään käytiin kirjoittamassa vuokrasopimus, ostamassa ihanat ruokailutuolit ja hoitelemassa kotivakuutuksia ym., joten eiköhän tässä pikkuhiljaa ala päästä taas siihen normaalirytmiin!

Sitten vielä vähän vaatejuttuja! Mulle tuli joskus pari viikkoa sitten MartOfChinalta yhteistyöpaketissa kaksi söpöä juttua, joista huomaa mun viime aikojen väri-ihastuksen; vaaleansinisen. Sininen ei kuulu mun lemppareihin, koska se ei sovi niin hyvin mun lämminsävyisyyteen, mutta tämmöset vaaleansiniset ja sininen tottakai raitana menee hyvin ja etenkin tällä hetkellä oon tosi tykästynyt siihen! Kuvat on muuten otettu molemmat eri kämpistä, joten siksi kuvien sävyt on vähän erilaiset :-D Vielä on vähän hakusessa täällä uudessa kuvauspaikat ja oikeiden asetusten löytäminen, heh...

IMG_1075 IMG_1041

Hame löytyy täältä*!

IMG_2553 IMG_2504

Bleiseri löytyy täältä*!

*saatu blogin kautta

10 kommenttia:

  1. Anonyymi3/6/14 20:38

    kuinka isoon kämppään nyt sitten muutitte! :-)

    VastaaPoista
  2. Sininen sopii sulle! Itse tykkään tosi paljon sinisistä vaatteista ja oon pikkuhiljaa yrittänyt ostella niitä vaatekaappiin enemmän :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään tämmösestä vaalean sinisestä itelleni :) Mullakaan ei ennen tätä kevättä ollut just yhtään vaaleansinisiä vaatteita, mutta nyt niitä on kevään aikana muutamakin ilmestynyt... :D

      Poista
  3. Anonyymi4/6/14 09:00

    tee uudesta kämpästä postausta!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutamia pikkukuvia tänään jo räpsin, mistä tosin ei kokonaiskuvaa saa, mutta jossain vaiheessa tulee ihan kunnon postausta! :) Kunhan saa muutamia aika olennaisia juttuja ostettua... :D

      Poista
  4. Oo onnea uuteen kotiin! En malta oottaa, että siitä tulis kunnon kuvia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi! Mäkään en malta oottaa, että saan tän siihen kuntoon, että viitsi kuvia tänne blogiinkin pistää ;-D

      Poista
  5. Onnea uuteen kotiin ! :) tuo hame on ihana <3

    VastaaPoista