LIGHT COLOURS WITH ORANGE

sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Asukuvia pitkästä aikaa - vitsi että mulla on ollu ikävä näiden postaamista! Viime kerrasta taitaa olla jo kuukauden päivät ja musta tuntuu, että mä oon koko tämän kuukauden ajan pukeutunut niin tylsiin vaatteisiin, kuin vaan voi. Mulla on ollut joku laiskuuden ja mukavuudenhaluisuuden kausi pukeutumisen saralla ja nyt on ihanaa, kun vihdoin alkaa se mielenkiinto taas palailla! 

Päällä mulla oli eilen illalla tämän hetken lempparineule, eli tuo Ginan harmahtava pitkä neuletakki. Se tuntuu sopivan ihan kaiken kanssa ja siihen on ihana kääriytyä! Jalassa on yhdet mun ikisuosikit shortsit, mitkä on näkynyt täällä bloginkin puolella parin vuoden aikana todella monet kerrat. En tiedä mitä mä teen, kun näistä joskus aika jättää :-D Kenkinä olisi toiminut paremmin nudet baltsut, mutta ne sattui olemaan kaverilla lainassa, joten nyt mentiin sitten mustilla! Viimeiseksi vielä uusi räikeän oranssi laukku vaaleiden sävyjen rinnalla piristämässä<3

IMG_5675 IMG_5703 IMG_5676 IMG_5691 IMG_5803

neule: GinaTricot || toppi: Vila || shortsit: H&M || laukku: Bubbleroom || kengät: H&M || hattu: Ebay

19 kommenttia:

  1. Voi kun ihan asu! Toi neule on aika täydellinen :-)

    VastaaPoista
  2. nuo shortsit on kyllä niin täydelliset! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö ookkin! Vitsi kun sais näitä tismalleen samoja eri väreissä...

      Poista
  3. lovely look dear....
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. oii, kaunis asu :-) ja itsekkin oot tosi nätti <3

    VastaaPoista
  5. You look soo pretty! I love that bag <3
    Love,
    Eve
    www.thestyleblondie.com // www.eeva.com

    VastaaPoista
  6. mulla ei oo vielä yhtään tollasta pitkää neuletta ja viimeistään näiden kuvien jälkeen mun on pakko saada sellanen ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on ihan super kätsyjä ja sopii kaiken kanssa, joten suosittelen kyllä! ;D

      Poista
  7. Aivan ihana toi hattu! Ja todella kauniita kuvia! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
  8. Anonyymi7/7/14 21:12

    Pääsiks muuten opiskelee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En päässyt :)

      Poista
    2. Anonyymi8/7/14 12:46

      Ai dääm,en mäkää kyl päässy :(

      Poista