MY EVERYDAY PHOTOS

perjantai 11. heinäkuuta 2014

IMG_5914 IMG_5918

Vihdoin mä tilasin nämä kengät! Pitkään oon näitä katsellut ja nyt ne vihdoin on kaunistamassa mun kenkähyllyä. Tälläisiä siroja mustia korkokenkiä mun kenkävalikoima onkin kaipaillut! 

IMG_4041

Mökkeilyltä takaisin kotia päin tulossa! Tuon paidan ostin muutama viikko takaperin ja onnistuin heti ekana käyttöpäivänä tahraamaan sen sinisellä kynsilakalla ja ensimmäisen pesukerran jälkeen koko paita oli muuttunut harmahtavaksi... Kotipaita siispä siitä lähtien :-D 

IMG_5301

Sinkkuelämien katsomista pitkästä aikaa! Ollaan katsottu Aatun kanssa nyt sitä "Orange is the new black"-sarjaa, mutta eipä ole ollut mikään erikoinen. Ollaan nyt katsottu melkein kokonaan se toinenkin tuotantokausi ja selkeästi kyllä parantunut koko ajan, mutta mua häiritsee niin paljon se, ettei se vankila tunnu yhtään todelliselta, vaan on sellainen tosi lepsu meininki. Tosin, Pako on antanut mulle aika korkeat odotukset vankilasarjoista/-leffoista... Sen verran se on kuitenkin koukuttanut, että odotan sitä kolmatta kautta jo!

IMG_3927

Söpöläinen<3 (Ignooratkaa likainen lattia... Kanin omistamisen huonoja puolia: purua ja heinää koko ajan lattialla)

IMG_5627

Pioneja taas vaihteeksi<3

IMG_5861 IMG_5873

Superhyvää vadelman ja sitruunan makuista limppaa<3

IMG_4521

Korkokenkien käytön määrän tältä vuodelta voi laskea kahden käden sormilla :-D Mukavuudenhaluinen meninki näköjään!

IMG_4258

Sirot korut ovat tulleet jäädäkseen mun koruvalikoiman ykkösiksi!

6 kommenttia:

  1. Itse rakastan Pakoa ja OITNB sarjaa :) ota huomioon, että Paossa ollaan aika korkealuokan rikollisten vankilassa ja tuo naisvankila on kaikista matalaluokkaisin. Jenkeissähän vankilat on bisnestä eikä kuulu valtiolle, niin kuin Suomessa. Korruptio vankiloissa on monissa aika iso ongelma, mutta kun rikkaat haluaa vaan rikastua niin ne ei niin välitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä mä oon sen pistänyt merkille, että noi on tommosia "pikkurikollisia" ja koko sarja on muutenkin vähän eri gengreä, kuin Pako, mutta silti se Pako on nostanut riman aika korkealle vaikka erityyliset sarjat onkin kyseessä :-D Olispa Paon tyylisiä sarjoja enemmänkin!

      Poista
  2. Voi järjetön kuinka ihanat nuo mustat korot! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö ookkin! Aivan ihanat:)

      Poista
  3. Mulle tollaset kengät:o!! Mistä ne on ja miten hyvin vastaavat kokoa:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bubbleroomilta ja vastaa ihan normi kokoja! :)

      Poista