NEWBIES: HOME DECOR

keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Huh, aletaan vihdoin olla voiton puolella tästä mun oudosta nuha/kurkkukipu/migreeni-sairastelusta. Kuumettakin taisi jossain vaiheessa olla vähän, mutta noi muut jutut on ollut kyllä sata kertaa kuumetta pahempia :-D Kämppäkin näyttää just siltä, että talon nainen on ollu kipeänä ja siivouslaiska mies on ollut töissä... Tänään mun on kyllä pakko näillä mun vähäsillä voimilla siivota tätä läävää ja kävin tossa äskettäin hakemassa paketinkin Matkahuollolta, kun enhän mä tietenkään malta paketteja koskaan olla hakematta. 

Elloksen paketista paljastui kaksi tosi kivaa sisustusjuttua ja verhoehdokkaita. Oon nyt vähän niin ja näin noiden verhojen kanssa, kun eivät ihan vastanneet mun odotuksia... Pitää nyt odotella, että se yksi tulee sieltä töistä ja sanoo oman mielipiteensä noista, niin tietää mitä lähtee palauttelemaan. Kuvailin näiden uusien juttujen lisäksi myös muutamia muita viimeaikaisia sisustusostoksia. Keittiön kippoja sekä purnukoita ja muita ei-koristejuttuja en nyt kuvaillut, sillä ne saakoot näkyä joskus tulevaisuudessa asuntopostauksen myötä.

IMG_5148 IMG_5154

Zara Home:n kauniit valokuvakehykset sekä vaniljan tuoksuinen huonetuoksu. Molemmat löytyi alennuksesta 13,95€ hinnalla, joten siinä ei enää paljoa mietitty, että tilatakko vaiko eikö. Nämä molemmat olivat sitäpaitsi sellaisia, mitä olin jo aikaisempaankin katsellut täysihintaisena, joten hyvä etten tilannut kuin vasta nyt! Tuo tuoksu tuoksuu aivan ihanalta - ei liian voimakkaasti, mutta kuitenkin niin, että levittää tarpeeksi tuoksua ympärilleen<3
  IMG_5181

Mun vanhemmilla käydessä ja äidin kaivellessa kaappia mä huomasin nämä marmoriset tuikkukipot ja kysyin tarvitsevatko he näitä enää. Eivät kuulemma tarvinneet, joten kaappasin nämä onnellisena mukaani ja nyt on mun marmorihinku saanut vähän jo helpotusta!
  IMG_5244IMG_5255

Taustalla näkyy ehkä mun lemppareimmat valokuvakehykset Zara Homelta (mistäs muualtakaan). Mitkään kuvat ei tee niille oikeutta, mutta ne on sellaset helmiäisväriset kuultavat kehykset. Mulla olisi yksi DIY-juttukin mielessä liittyen helmiäisen värisiin liuskoihin.

Kippo taas on Jyskistä ja maksoin tuosta ehkä 3€. Tykkään siitä tosi paljon kaikessa yksinkertaisuudessaan.
  IMG_5169

Kukkia<3
  IMG_5232IMG_5238

Oon katsellut tätä lasista Pentikin kippoa ties kuinka kauan aina Sokoksen kotiosastolla käydessä ja kun huomasin tämän -30% alennuksessa, olin aivan onneni kukkuloilla. Miten suurta onnea joku lasinen kippo voikaan tuottaa?? Sen vieressä oleva kippo on Anttilasta monta kuukautta sitten ostettu ja olen siihenkin oudon kiintynyt :-D 
  IMG_5256

Sitten niihin päätä vaivaaviin verhoihin. Kuva hieman vääristää värejä, mutta näissä näkyy jonkinlaista kuvaa näiden väristä. Eli näistä jommat kummat piti sijoittaa makkariin. Molemmat on sama verho, mutta eri värissä ja tuo toinen on siis luonnonvalkoinen ja alemman pitäisi olla beige, mutta onkin selvästi harmaa. Piti jo ihan katsoa tuon verhon hintalapusta, että onkohan ne nyt laittanut väärän värisenä, mutta ihan oikea se näytti olevan :-D Ei noista kumpikaan siis mitenkään huono vaihtoehto ole, mutta eivät vain ole sitä, mitä luulin tilanneeni ja mitä olimme suunnitelleet. Tuo harmaa vain ei ehkä sovi yleisilmeeseen, kun meillä on kuitenkin vaalea, mutta lämminsävyinen koti, niin musta tuntuu noiden eroavan sitten tosi paljon muusta asunnosta. Tuo vaalea taas on sitten ehkä turhan vaalea, kun on niin vaaleaa joka puolella. Verhot on niin vaikeita, kun ne vaikuttaa koko yleisilmeeseen kuitenkin niin paljon...
  IMG_5207

Tässä vielä meidän kaikki Zara Home:n valokuvakehykset. Ei varmaankaan tarvitse erikseen sanoa, että miltä merkiltä löytyy mun mielestä kauneimmat kehykset...

14 kommenttia:

  1. mullakin on kolmet zara homen kehykset ja oon ihan rakastunut niihin! en vaan osaa päättää, mitkä kuvat niihin tilaisin, joten ne on ollut jo puol vuotta ihan tyhjillään esillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mulla on se, että kun noi kehykset on noin nätit ni mulla on hirveitä vaikeuksia löytää tarpeeks hyvät kuvat noihin :'D Nyt tosin vaihdoin tohon helmiäiseen yhden kuvan yhdistä toisista kehyksistä, joten enää kahdelle tarttis keksiä kuvat, wuhuu!

      Poista
  2. Anonyymi2/7/14 16:17

    Eikö valokuvakehysten idea ookkaan enää laittaa kuvia esille vaan hehkuttaa että nämäpä ovatkin zaran kehykset kun oikeen tuo merkki pitää jättää näkyviin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan mulla hei onkin tarkotuksena hehkuttaa, että noi on Zara Home:n... :-D Kuten edellisessä kommentissa sanoin, en ole vielä löytänyt tarpeeksi kivoja kuvia noihin, vaikkakaan en ole asian kanssa mitään järjetöntä hoppua pitänytkään. Tärkeintä mulle on kuitenki se olennainen, eli itse kehys, eikä se pieni präntti paperiläpyskällä, missä lukee "Zara" :-D

      Poista
  3. Anonyymi2/7/14 18:08

    Ihanat noi marmoriset tuikkukipot ja noi purnukat! Tää ei nyt liity mitenkää tähä aiheeseen, mut osaatko sanoo miks niit huivei kutsutaan mitä monesti tuli lapsena käytettyy?:D Ne ihan perushuivit mis on jotai pisaran kuvii tai semmosii? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tarkotatko bandana-huiveja? :)

      Poista
  4. Anonyymi2/7/14 18:23

    Toi Pentikin purnukka on ihana. Mullakin on niitä kaksi ja niihin on kiva laittaa kaikkee esille. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mä en vaan yhtään vielä tiedä mitä tohon pistäis... Eipä siihen tosin tarvitse välttämättä pistää mitään! Kaunis noinkin :)

      Poista
  5. Anonyymi2/7/14 22:57

    Mitä maksutapaa käytät zara homessa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo tilannu Zara Homelta, vaan Ellokselta, mistä löytyy pieni valikoima heidän tuotteita :)

      Poista
  6. Ai että miten ihania! Itekkin raahasin just ikeasta pari kassillista mukanani, miten sisustus onkin niin kivaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo meijänkin pitäis päästä Ikeassa käymään tässä lähiaikoina, jaiks... :-D

      Poista
  7. Anonyymi3/7/14 16:41

    Pakko kysyä et olitko amarillossa lauantaina, vai bongasinko vaa jonku sun näkösen sieltä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olin lauantaina, eli ihan oikein oot nähny! :)

      Poista