PALM LEAVES

keskiviikko 27. elokuuta 2014

Mä oon jostain syystä nyt hurahtanut ihan täysin palmuihin ja palmunlehtiin. Sisustaminen, pukeutuminen, tai jopa pieni tatuointi, niin mä oon ihan ihastuksissani. Oon aina karttanut vihreätä väriä, mutta nyt yhden söpön tummanvihreän bandanan ja näiden palmuvillitysten jälkeen oon alkanut tykkäämään siitä! Enää mulla ei taida olla yhtäkään väriä, mitä en päälleni pukisi. 

Mua harmittaa, kun tämä ihana playsuit tuli vasta niin loppukesästä mulle, kun nyt täytyy odotella tämän kanssa ensi kesään asti. Tässä on kaikki mun mielestä kohdillaan: leikkaus, värit ja kuviot. Ainut miinus tulee siitä, ettei kangas jousta yhtään, joten tää mene juuri ja juuri lantion kohdalta mun päälle. Vesakäynnit tämän kanssa on normaali playsuittia kymmenen kertaa hankalampia, haha. 

IMG_8193 IMG_8189 IMG_8163 IMG_8020 IMG_8188 IMG_8221 IMG_8225

playsuit: 6ks (täältä)* || kengät: Nelly || laukku: H&M

*saatu blogin kautta

11 kommenttia:

  1. upea! kyseiset kuosit on kyllä meikäläisenkin mielessä pyörineet aika paljon, pakko myöntää ;-)
    http://milkainnamaaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi palmukuosi on niin ihanaaa<3

      Poista
  2. Ääää ihana, mäkin tahdon!!! Tosin itse hirmu hoikkana tyttönä omistan kuitenkin sellaisen hehtaarilantion, että tuskin menisi päälleni ollenkaan, kun farkkujenkin löytäminen on niin vaikeaa.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo uskon että on tosi hankala löytää sopivia alaosia :/ Tää on kyllä vähän outo playsuitti, kun yleensä näissä on joustoa tossa vyötäröllä, mutta tässä ei sitten yhtään :-D Onneksi otin M-kokoisena...

      Poista
  3. MOIKKA! Sellanen on pyörinyt mielessä jo pidemmän aikaa, että onko teillä blogaajilla täällä Kouvolassa omaa ryhmää (esim. facebookis) ? Meillä Joensuussa oli sellainen ja järjestettii yhessä tapahtumia ja tutustuttiin sitä kautta lisää toisiimme. Paikkakunnalle muuttaneena olisi tosi kivaa, jos täälläkin olisi vastaava ryhmä, jota kautta teihin Kouvolalaisiin bloggaajiin voisi tutustua. Tiedän, että täältäpäin löytyy ihanien blogien kirjoittajia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää ois kyllä hauska idea! ...vaikka oonkin useimpia teistä Kouvolalaisista bloggaajista reilusti vanhempi ja pidän pienemmän luokan blogia, niin ois silti kiva tutustua uusiin ihmisiin ja varsinkin bloggaaviin sellaisiin. :)

      Poista
    2. Moikka! Ei ainakaan mun tietääkseni oo Kouvolassa minkäänlaista fb-ryhmää tai muutakaan ja mä en itseasiassa taida tietää kuin kaksi Kouvolalaista bloggaajaa (itseni ja sun lisäksi) ja toinen niistä on mun kaveri! :-D Mutta ilman muuta olis kiva tutustua (molempiin teistä), joten jos joku haluaa semmosen ryhmän perustaa, niin voisin kyllä siihen liittyä :-) Tai sitten voitte lisätä mut fb:ssä kaveriksi!

      Poista
  4. Oot niin hurjan upea!

    VastaaPoista
  5. ihan täydellinen playsuit!! :)
    http://fitlinaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista