WHEN THE SEASON OF THE YEAR CHANGES

perjantai 15. elokuuta 2014

Mä oon kyllä niin onnellinen tästä, että meillä on neljä erilaista vuodenaikaa. Neljä kertaa vuodessa saa kokea sen uudistuksen tunteen, joka ainakin mulla koskee niin vaatekaappia kuin mieltäkin. En voisi kuvitella itseäni asumassa montaa vuotta sellaisessa maassa, missä on aina suht samanlainen sää. Helletoppeja ja hameita 365 päivää vuodessa - ei kiitos. Kyllä mä lämpimän kesän jälkeen kaipaan kerrospukeutumista, huiveja, takkeja ja sitä ettei tarvitse tuntea huonoa omatuntoa siitä, että viettää kokonaisen päivän neljän seinän sisällä ahmien kokonaisen tuotantokauden Gossip Girliä. 

Loppukesää ja alkusyksyä ajatellen poimin muutamia kivoja juttuja, mitä haluaisin vaatekaappiani täydentämään. Mulla on ihan hirveästi kaikkia himotuksia ja ideoita syksypukeutumiseen, joten varmasti tulossa lähiaikoina vielä jonkunlaista toistakin kollaasipostausta samasta aiheesta! Syksylle on saatava ehdottomasti myös uusi hattu, nimittäin tämänkaltainen, eli musta isolla ja suoralla lieriöllä! Tänä syksynä ja talvena olen päättänyt myös vihdoin yrittää uhmata omaa mukavuusaluettani, mitä tulee mustiin sukkahousuihin ja hameisiin arkikäytössä. En tiedä innostunko vieläkään värikkään tai vaalean hameen yhdistämisestä mustiin sukkahousuihin, mutta saas nähdä mitä tuleva syksy tuo tullessaan...


TAKIT
PicMonkey vfdvsvf

Mä rakastan takkeja ja ne on yksi mun suurimmista vaatepaheista. Kesän aikana takkeja ei tule käytettyä oikeastaan yhtään ja näin ollen myös ostelukin jää nollalukemiin, mutta entäs sitten nämä kolme muuta vuodenaikaa? Juurikin syksy on kaikkein parhainta takkiaikaa ja mulla on taas monen monta takkia ostoslistalla kummittelemassa. Mustia takkeja mulla on jo sen verran, että nyt yritän kiinnittää huomion värikkäisiin, maastonvihreään, valkoiseen ja vaaleaan.

 VÄRITffffff

Kahden viimeisimmän syksyn jälkeen olen saanut yliannostuksen burgundya, joten toivottavasti sitä ei enää tänä vuonna ole kaupat pullollaan. Tänä vuonna mua houkuttaa näistä "syksyisistä väreistä" oranssi, punainen ja maastonvihreä. Burgundyn kierrän kaukaa...

Tuollaiset aika samantyyliset oranssit shortsit mulla onkin jo tulossa ja samaa väriä oleva croptop myöskin - en malta odottaa niiden saapumista!

SATUNNAISIA  PicMonkey Collagesss

Kuvioita, hapsuja sekä tietynlaisia printtejä. Aluksi en oikein lämmennyt sille Givencyn koirapaidalle ja niille lukuisille muille versioille, mitä tuosta kuvasta on tehty, mutta jostain syystä oon alkanut tykkäämään tosta paidasta ja etenkin siitä clutchista. On vaan turhan suolainen hinta maksaa reilu 300€ tuollaisesta clutchista, mikä saattaa olla nopeastikin ohi menevä huuma minulla. 

Boyfriend-farkut kuuluu myös edelleenkin mun ostoslistalle, kun en ole vieläkään löytänyt oikeanlaisia sellaisia. Ehkä vähän aktiivisemmalla etsinnällä voisinkin löytää kyseiset housut tälle syksylle...

BABY BLUE   dsds

Tiedättekö, kun välillä jostain tietyn värisestä tai tietyn tyylisestä vaateesta näkee koko ajan ihania variaatioita jokapuolella? Mulle on nyt käynyt niin vaaleansinisen kanssa. Tilasin vasta ihanan vaaleansinisen lompakon sekä meikkipussukan ja löydän koko ajan lisää saman värisenä kaikkea kivaa ihan ilman että edes etsisin. Tätä väriä tulee siispä näkymään myöskin jonkun verran mun tämän vuoden syyspukeutumisessa. 

 MEKKO KAUNIILLA LEIKKAUKSELLAfdsfdds

Viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä kaunis mekko kolmessa ihanassa värissä. Kuvien perusteella kangas sekä leikkaus näyttää superhyvältä, mutta tuo yläosan leikkaus voi käytössä olla vähän haastava. Tai mistäs sitä tietää, kun tuonkaltaista en ole ikinä sovittanut! 

Minkälaista ostoslistaa te ootte tehnyt vaihtuvalle ajanjaksolle?

*sisältää mainoslinkkejä

6 kommenttia:

  1. Miten kivoja juttuja! Minäki välttelen burgundya tänä syksynä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siitä väristä on kyllä saanut jo melkosen yliannostuksen :-D

      Poista
  2. Aivan ihania juttuja oot bongannut! :-)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus! :-)

    VastaaPoista