YESTERDAYS OUTFIT

perjantai 29. elokuuta 2014

Mä oon päättänyt ottaa nyt syksylle tavoitteeksi kuvata lähestulkoon kaikki asut, mitä päälleni puen. Ajattelin kuvauttaa jonakin päivänä jopa ihan kauppareissun asun ja kotihengailuvaatteet ja tehdä niistä ihan oman postauksen. Mä nimittäin itse tykkään lukea muutamista blogeista niitä ihan päivittäisiä asuja, vaikka asu olisikin ihan basic, koska aika usein niistäkin saa jotain inspistä omaan pukeutumiseen tai vaikka asukuvien ottamistapaan. 

Tässäpä siispä mun eilisen päivän työasu, missä viihdyin erittäin hyvin. Tälläsiä basic-juttuja mä yleensä puen töihin päälleni, mutta tällä kertaa nuo ihanat uudet kengät, pinkit huulet, bandana-huivi (joka on juurtunut mun päähän) ja nahkatakin yksityiskohdat toi vähän sitä jotakin ja sai basicit loistamaan. Tosin näissä kuvissa nuo kengät loistaa vähän turhankin paljon, kun olivat jo kamerassa ihan puhki palaneet ja tuo valkoinen t-paita mun pitäisi heittää roskikseen, koska se on epäimartelevin vaate mikä mulla on koskaan ollut :-D Uuden valkoisen t-paidan metsästys alkakoon siispä...
   IMG_8471IMG_8408 IMG_8400 IMG_8410 IMG_8446 IMG_8355 IMG_8304

bandana: Ebay || nahkatakki: Make Way || t-paita: H&M || neule: Vila || housut: Mixed from Italy || laukku: H&M || kengät: Nelly

15 kommenttia:

  1. Ihana asu!:))

    VastaaPoista
  2. Onpa kiva asu, sopii sulle:)

    VastaaPoista
  3. Ihana asu jälleen! ♥

    VastaaPoista
  4. mitä kokoa noi sun kengät on :)?

    VastaaPoista
  5. ihan täydellinen asu! haluun noi kaikki vaatteet<3 :)

    VastaaPoista
  6. Aivan järjettömän kiva asu! :))

    VastaaPoista
  7. Anonyymi1/9/14 21:06

    https://m.youtube.com/watch?v=hMKRPTFWiQQ

    ootko nähnyt tuon videon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ihmettelin aluks että häh mikä juttu tää nyt on, mutta sitte tuliki se kuva :D Vanhaaki vanhempi kuva löytyny näköjään, haha!

      Poista
  8. Anonyymi7/9/14 18:49

    Koska oot tilannu noi kengät!!? oon ettiny niin pitkään ton tyylisii, mut en haluu ehk palladiumei...en löydä nellyn sivuilta, voitko linkkaa tähän please :)?

    t. Noora

    VastaaPoista