OUTFIT OF THE DAY

torstai 4. syyskuuta 2014

Heh, hyvinpä lähti käyntiin se mun "yritän ottaa joka päivä asukuvia"-aatos... :-D Mun pitää ehkä hommata joku pienempi ja näppärempi kamera, mikä ehkä kulkisi vähän vaivattomammin joka päivä laukun pohjalla. Sitä odotellessa pitää ehkä yrittää edes sitä muutamaa asukuvaa viikossa. 

Eilen hiipparoin tämän näköisessä asussa mm. kahvittelemassa vanhan luokkakaverin kanssa. Koko kesän aikana mun jalkaan ei päätynyt kuin muutaman kerran korolliset kengät, joten nyt noinkin olematon korko sai mun jalat väsymään hirvittävän nopeasti, vaikka joskus puoli vuotta-vuosi sitten jaksoin näiden kanssa vaivatta vaikka kuinka pitkään. Eiköhän jalka taas ala tottua korkoihin, kun syksyn myötä niitä tulee jostain syystä käytettyä aina enemmän. Luulisi kesällä olevan kaikkein eniten innoissaan korkkareissa sipsuttelusta, mutta mä oon niin mukavuudenhaluinen aina kesäisin näköjään, että ne unohtuu kaappiin pölyttymään!

Ps. miksi mä aina jumiudun joihinkin vaatekappaleisiin?? Tuo nahkatakki, pitkä neule sekä laukku on eksynyt mun päälle viime aikoina aivan liian usein...
   IMG_8643IMG_8767 IMG_8727 IMG_8644 IMG_8680

takki: Make Way || neule: GinaTricot || paita: Nelly || housut: VeroModa* || laukku: H&M || kengät: H&M

*saatu blogin kautta

9 kommenttia:

  1. Tyylikäs asu, minäkin haluun tuommoset kengät!! :)

    VastaaPoista
  2. Sun asut on aina niiiin kivoja!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että tykkäät, kiitos! :)

      Poista
  3. Ihana asu, rakastuin tohon paitaan ja noihin kenkiin. Täy-del-li-set!

    http://milkainnamaaria.bellablogit.fi/2014/09/graffiti/

    VastaaPoista
  4. Anonyymi5/9/14 13:06

    Ihan täydellinen asu jokaista yksityiskohtaa myöten! :)

    VastaaPoista
  5. IHANA TOI PUNAVALKONEN PAITA!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista