SOME BEAUTY FAVOURITES ATM

tiistai 23. syyskuuta 2014

Kauneusjutut on mun blogissa yhtä vähäisiä, kuin urheilujututkin, mutta ajattelin tehdä kerrankin pienen poikkeuksen ja jakaa muutamat tämän hetken lempijutut teillekkin. Kauneuden hoidossa mulla pätee sanonta "vähemmän on enemmän", enkä kuulu ihmisiin, jotka hamstraavat kauneustuotteita jatkuvasti. Mulla se hamstraaminen tapahtuu vaatteiden, kenkien ja asusteiden kohdalla, kröhöm... Mulle uuden meikkivoiteen ostaminen on kamalin juttu, mitä pitää ostaa, koska valikoimaa on niin paljon ja koen oman ihotyyppini, ihon värini ja omat vaatimukseni erittäin vaikeiksi löytää juuri se täydellinen meikkivoide. 

Nyt en siispä esittele lemppari meikkivoidettani, sillä nykyiseni ei ole se täydellinen, vaan enemmänkin muutamia kauneudenhoidon oheistuotteita. 
  IMG_9079

Siveltimet, ripsientaivutin ja sormukset / H&M 

Oletteko kauniimpia meikkisiveltimiä nähneet?! Myönnän, että ostin nämä siveltimet ja ripsentaivuttimen niiden ulkonäön takia, mutta hoitavat hommansa kuitenkin kuten kuuluukin. 

  IMG_9519

Baby Lips Maybelline ja IsaDora Twist-Up Blush & Go

Silloin, kun blogimaailmassa suoraan sanottuna räjähti käsiin Baby Lipsien hypetys, mä vähän epäilin tätä tuotetta, mutta pakko kai se on itsekin myöntää, että nyt ovat Maybellineltä keksineet hyvän tuotteen! Minulta tämä ei saa kuitenkaan niin suuri kehuja, vaikka paljon olenkin tätä viime aikoina käyttänytkin, sillä mun huulet on sen verran helposti kuivuvat, ettei tämäkään tuote pysy hyvänä koko päivää huulilla. Olen kokeillut Acolta myös tälläistä vastaavaa tuotetta ja kyllä tämä sen kuitenkin voittaa mennen tullen!

Toisena pinkkinä "uutuutena" (oleillut jo varmaan kahden kuukauden päivät) mun meikkipussissa on Isadoran Twist-Up Blush & Go, eli voidemainen poskipuna. Tästä oon tykännyt tosi paljon ja uskon, että varsinkin talvella ihon kuivuessa tämä on mun kuivalle iholle paljon parempi kuin puuterimaiset poskipunat. Näitä löytyy myös ainakin toisessa värissä poskipunaa ja varjostukseen tarkoitettua voidetta, mitä olen ajatellut kokeilla myöskin.
  IMG_9412

Kynsilakat / IsaDora ja GinaTricot

Tämän hetken lemppari kynsilakkoja ovat GinaTricotin kynsilakoista sävyt Shimmer fudge sekä Never stop ja IsaDoralta sävyssä Peachy Colada. Kesällä tulee yleensä käytettyä tosi vaaleita ja kirkkaita sävyjä kynsilakoista, joten nyt on ihanaa vaihtelua taas maalata kynnet punaisiksi tai vaikka mustiksi!

12 kommenttia:

  1. mulla on ton baby lipsin kanssa vähän sama homma - sopii huulipunaksi (mulla on se cherry) mutta huulirasvana en suosittelisi, omat huulet kuivuu paljon nopeammin ton kanssa kun mun muiden huulirasvojen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Mutta ehdottomasti kuitenkin paras tähän astisista mun kokeilemista värjäävistä huulirasvoista, joten oikeaan suuntaan ollaan menossa :)

      Poista
  2. Tosi kiva postaus! :) näitä enemmän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Pientä vaihtelua mun normaali postaustyyliin :)

      Poista
  3. Tälläset postaukset on kyllä kovasti mun mieleen! :) Ja voi että miten söpöjä nuo meikkisiveltimet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! No älä muuta sano<3

      Poista
  4. Joo, ei noi Baby Lipsit olleet kaiken sen hypetyksen arvoisia, mutta ihan kiva tuote jos haluaa huuliin vähän väriä. :D Kannattaa koittaa Forever Aloe Vera-huulirasvaa, mulla ainakin se kosteuttaa paremmin kuin mikää muu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Pysyy kuitenkin ainakin tunnin mun huulilla hyvänä, ennen kuin se kuivuus alkaa paistaa sieltä läpi :-D Siis mä olin vasta ton Forever Aloe Veran kutsuilla ja mietin silloin, että pitäisköhän ottaa kokeiluun se huulirasva! Näköjään siispä kokeilemisen arvoinen ;-D

      Poista
  5. Et varmaankaan ole tekemässä arkimeikkipostausta joten oisin kysyny miten meikkaat aina arkisin:) sun meikki näyttää niin kivan luonnolliselle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole joo tekemässä, kun se on niin simppeli, ettei kukaan varmastikkaan saisi siitä mitään edes irti! :-D Se ihan riippuu päivästä, mutta yleisin jos olen menossa töihin tai kaveria näkemään on ehkä se, että laitan meikkivoidetta ja BB-voidetta sekaisin (meikkivoide ei ole tarpeeksi kuultava, joten BB tuo vähän hohdetta iholle) sitten silmänalusten peittäminen, kulmakarvat kulmakynällä ja kulmakarvageelillä, vähän varjostuksia sekä korostuksia ja ripsaria. Ainiin ja tota poskipunaa myös, mutta viime päivinä en ole jaksanut sitä pistää.

      Poista
  6. Mun oli pakko jäädä tuijottamaan tuota ensimmäistä kuvaa, wau! Ihania juttuja :-)

    VastaaPoista