WHAT TO WEAR THIS FALL

sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Nyt päästäänkin pitkästä aikaa mun lempikollaasien pariin, nimittäin syysvaatteisiin! Mulla ei tänä syksynä kamalasti ole sellasia oikeesti tositosi tarpeellisia juttuja, kuten vaikkapa uudet kengät, mutta tottakai löytyy jättimäinen lista kaikkia niitä juttuja, mitkä olisi kuitenkin saatava. Syksyisin mun shoppailuhimo räjähtää aina ihan käsiin, kun kauppojen valikoimat pursuaa kaikkia ihania lämpöisiä, nahkaisia ja pörröisiä uutuuksia, joten varautukaa kollaaseihin ja vaatejuttuihin ylipäätänsä.

Tänä syksynä mä innostun vaatteissa niiden jokavuotisten mustan, harmaan, vaalean, nahkan ja karvan lisäksi tartan-kuosista, kukonaskel-kuviosta, kirkkaan oranssista ja punaisesta, sekä maastonvihreästä. Mistä te innostutte tänä syksynä?

Normaalista poiketen päätin tehdä nämä Polyvore-kollaasit ihan näiden perus vaatekauppojen tarjonnoista, jotta näistä saisi kaikkein suurimman hyödyn irti, kun pääsee sitten halutessaan tilailemaan tai kipaisemaan kaupassa tutussa sekä lompakkoystävällisessä paikassa. 

Lindex autumn


Lindexissä tulee käytyä ehkä kerran 2-3 kuukauteen ja heidän nettisivuillaan olen käynyt ehkä kerran aikaisemmin, mutta nyt jostain syystä klikkailin itseni heidän sivuillensa ja mitä kaikkea mä löysinkään! Oli tosi vaikea valita yhteen pieneen kollaasiin näitä juttuja, kun siellä oli niin paljon kaikkea kivaa! Kollaasissa näkyvistä jutuista mulle lähtikin kolme juttua tulemaan kotiin päin - arvaatteko mitkä?

Untitled #106


H&M:llä oli niin hirvittävä määrä ihania maastonvihreitä juttuja, että taidanpa tietää, mistä tänä syksynä tämän väriset vaatteeni etsin.  Mua ihan hirvittää, miten sekaisin mä olen vihreästä...

Untitled #107


...vai pitäisikö sittenkin sanoa Topshop, sillä kaikki näistä on kyseisen merkin vaatteita. Topshopin vaatteita tosiaan saa nykyään myöskin Zalandolta, mikä madaltaa entisestään sitä tilaamiskynnystä. Topshopilta en ole koskaan tilannut mitään, vaikka monesti olen sielläkin tavaraa klikkaillut jo ihan ostoskoriin saakka, mutta aina se on vain jäänyt. Nyt on kiva, että näitä saa vähän tutummasta ja helpommasta paikasta myöskin! Innostuin noista Boyfriend-farkuista ihan älyttömästi, kun ne pari päivää sitten tuolta bongasin, sillä ne näyttäisi vihdoin niiltä kauan etsityiltä. Tuolla oli myös melkein samanlaiset, mutta paljon revitymmät, jotka on ehkä vielä kivemmat, mutta ne on tällä hetkellä loppu...

Untitled #108


River Island on ehkäpä mun tämän hetken lempparein vaatekauppa. Sinne mä suuntaan aina, jos etsin jotain värikkäitä vaatteita, sillä sieltä löytyy mun mielestä eniten kivoja värikkäitä vaatteita. Syysmallistot on aina niin värittömiä ja tummanpuhuvia, mistä kyllä myöskin tykkään, mutta täältä tiedän löytäväni tähänkin vuoden aikaan suuren valikoiman kirkuvan värikkäitä vaatteita.

*sisältää mainoslinkkejä

2 kommenttia:

  1. Mikä on kukonaskel kuosi? :-D en oo koskaan kuullukkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa Zalandon kollaasissa näkyvät housut on kukonaskel-kuosiset :-) Googlettamalla löytyy selkeämpää kuvaa!

      Poista