BLACK & WHITE

keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Kuten muutama postaus takaperin sanoinkin, niin jemmassa on viel toiset asukuvat tuon mustan simppelin kynähameen kanssa. Kesällä mä olin vielä kellohameiden ylin ystävä, mutta nyt syksyllä olen tykännyt enemmän käyttää kynähameita. Kellohameet pysyy kyllä varmasti kauan vielä mun vaatekaapissa tärkeällä sijalla, mutta nämä vartaloa halaavat ja monipuoliset hameet ovat kivaa vaihtelua! Jotenkin kummasti mun kaappiin on eksynyt jo kolme mustaa kynähametta, mutta kaikki on kuitenkin jollain tapaa hieman erilaisia. Oiskohan välillä aika ostaa kuitenkin muitakin värejä?

Ps. paita on näissä kuvissa vähän huonosti, mutta sen siitä saa, kun vaihtaa auton takapenkillä vaatetta ja ainoana peilinä toimii poikaystävä, jonka mielestä "kaikki on hyvin, otetaan nyt äkkiä nää kuvat"... :-D
   IMG_1014IMG_1098 IMG_1058 IMG_1096

hattu: Ebay || takki: Make Way || neule: GinaTricot || hame: Forever21 || laukku: Urban Expressions || kengät: Nelly

6 kommenttia:

  1. Ihana asu!

    VastaaPoista
  2. Sä olet niiiin kaunis! Ja ihana asu jälleen <3

    VastaaPoista
  3. Milloin teet teijän uudesta asunnosta postauksen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän asti oon aina lupaillu, että "ens kuussa luultavasti", mutta nyt en voi sanoa muutakuin että ei mitään hajua! :-D Mun piti taas tehdä tämän kuun aikana, mutta yhdet lamput ei olleetkaan hyvät ja meille on tulossa uusi pöytä tässä kuukauden sisään, enkä halua ainakaan ennen sitä tehdä! Ehkä mä tämän vuoden puolella saan sen vielä tehtyä, haha :-D

      Poista