COLORS OF FALL

torstai 16. lokakuuta 2014

Oi vitsi miten ihanan värisestä luonnosta ollaan taas saatu nauttia<3 Mä kerkesin vielä juuri ja juuri päästä nappaamaan yhdet asukuvat, kun on vielä lehdetkin puissa, mutta nyt alkaakin sitten se synkempi ajanjakso ennen lumia... No, onni onnettomuudessa, että Kouvolassa on aina päässyt elelemään betonirakennusten ympäröimänä, eikä harmaus sinänsä ole mitään uutta täällä päin Suomea :-D

Luontojutut sikseen! Löysin Lindexiltä jokunen aika sitten ihan superkivan sporttisen kynähameen, mikä taipuu varmasti monenlaisiin asuihin. Mä olen ihan villiintynyt näiden hameiden kanssa ja ihmettelen jo valmiiksi, että mitähän mä talvella teen, kun kylmyys ei ehkä anna enää periksi sukkiksille. Ehkä mä etsin housujakin paksummat sukkahousut? Tai nilkkoihin asti ylettyvä takki? No onneksi niihin keleihin on kuitenkin vielä aikaa ja vielä tarkenee 40 denierin sukkahousuilla!

IMG_1252 IMG_1242 IMG_1325 IMG_1336 IMG_1367

hattu: Ebay || takki: Make Way || huivi: VeroModa* || paita: GinaTricot || hame: Lindex || laukku: BikBok || kengät: Bubbleroom

*saatu blogin kautta

18 kommenttia:

  1. Ihana asu, tykkään paljon siun pukeutumisesta! :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! :) Myös asu on superkiva!

    VastaaPoista
  3. Onpa ihana hame. Näytät nätiltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia :) Toi hame on kyllä ihan mielettömän kiva!

      Poista
  4. Aivan ihana asu jälleen kerran! kateeksi käy kun näistä sun kuvista ei tunnu koskaan olevan mitään pahaa sanottavaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ihana kuulla, että jonkun mielestä mun asukuvat on hyviä, kun mun mielestä näiden muokkaamisessa ja ottamisessa mulla on eniten petrattavaa... :-D

      Poista
  5. Kehuinki jo instassa, mutta kyllä mun on pakko tehä se täälläkin! Superkiva asu :-)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia! :-) syksy on kyllä niin kaunista aikaa varsinki kuvailun kannalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! No älä muuta sano :) Harmi vain, että nää upeat värit kestää niin pienen aikaa...

      Poista
  7. Siun pitää hankkia thermosukkikset, niin pärjää hameen kanssa vielä pakkasillakin. :D

    VastaaPoista
  8. Love this look! Would you like to follow each other on GFC?! Let me know and follow me on my blog, I will follow you right back on both GFC and Bloglovin!
    xx
    Annie
    www.the-lostangeles.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks! I haven't never heard about GFC :-D

      Poista
  9. Sulla on niin hieno tyyli!!♡

    VastaaPoista