MY EVERYDAY PHOTOS

perjantai 10. lokakuuta 2014

Pitkästä aikaa postausta sekalaisten kuvien ja kuulumisten kera! Mulla on tosiaan viime aikoina ollut todella paljon töitä ja niiden takia on jäänyt etenkin lifestyle-postaukset aika minimiin, kun vapaa-aikana on ollut jo ihan pimeää taikka sitten on ollut kavereiden näkemistä tai kodin siivoilua ym. Musta on muuten tullut ihan älytön siivoushullu (mun omalla asteikolla...), koska en nykyään voi töiden jälkeen vain olla siivoilematta paikkoja, vaan aina pitää jotain järjestellä ja pyyhkiä pöytiä. Ihan hyvä, että musta on vihdoin kuoriutunut siivoilija, kun ei tuo toinen osapuoli ainakaan ole sellainen.... :-D

IMG_0479 IMG_0628

Bubbleroomilla oli joku hyvä kenkätarjous ja pakkohan se oli hyödyntää. Tilasin neljät kengät, joista pidin kolmet ja nämä ovat niistä kahdet. Olen aivan rakastunut noihin ufokenkiin! 
  IMG_0527IMG_0544

Tänään aamulla pidettiin kolmestaan sylittelyhetki ja yritettiin saada Roosasta kivoja kuvia, joita voisi teettää kehyksiin. Muutamat kivat kuvat siitä saatiinkin, mutta suurimmassa osassa tyyppi heiluu kuin mikäkin... :-D Meillä on muuten tulossa kuukauden päässä ihania kaniuutisia, mutta niistä lisää sitten!
  IMG_0672IMG_0677

Musta on tulossa hyvää vauhtia hippi mun työpaikan ansiosta.... :-D Ostin töistä Aloe Vera-juomaa, minkä pitäisi siis auttaa mm. ihoon ja muutenkin hyvinvointiin. Oon lukenut tosi paljon viime aikoina ruokavalion tärkeydestä ja siitä, miten se vaikuttaa oikeastaan kaikkeen. Jotenkin tuntuu nyt tosi hölmöltä, että oon aina ajatellut rasvojen ja viime talven jälkeen valohoitojen auttavan tähän munkin ihoon, vaikka loogisempaahan se on, että se hyvinvointi lähtee sisältä päin. 

Toinen, minkä ostin eilen, on The Body Shopin teepuuöljy, mikä onkin varmaan aika monille tuttu. Auttaa siis mm. ihon epäpuhtauksiin! Ajattelin tehdä näistä molemmista tuotteista blogiin arviointipostaukset, kunhan olen näitä jonkun aikaa testaillut. Tuossa Aloe Vera-juomassa kestää 1-3 kuukautta, ennen kuin alkaa näkymään selkeitä muutoksia, joten sen arviointipostauksen kanssa menee sitten vähän pidempään!
  IMG_7002IMG_7015

Nuudelia, kesäkurpitsaa, porkkanaa, punasipulia, Creme Fraichea ja katkarapua - suosittelen! Nuudelit kattilaan ja loput pannulle paistumaan! Todella hyvää, helppoa sekä nopeaa. 
  IMG_0500

Oon ihan rakastunut tähän vaasiin minkä ostin eilen Sokokselta! Tää väri on ihan vienyt mun sydämen<3

8 kommenttia:

  1. Missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
  2. tollaset ufokengät sneakerseina olisi älyttömän mageet <3

    VastaaPoista
  3. Vou ollaanko noi bannerin kuvat näkemässä kokonaisuudessaan täällä blogissa?:) on nimittäin upee asu ja leuka louksahti auki ku näin ton vau henna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan mielettömästi! Pistit tän kommetin kyllä niin hyvällä hetkellä, kun olin ihan hermorauniona ton bannerin koon muuttamisen ja laadun kanssa täällä haha! Huomenna pistän joitain kuvia postauksessa tulemaan :-)

      Poista