EARTH TONES

lauantai 15. marraskuuta 2014

En ole koskaan aikaisemmin tykännyt maanläheisistä väreistä niin paljon, kuin mitä nyt. Vihreä kaikissa sävyissänsä on kuulunut inhokkiväreihini 20 vuoden ajan, mutta nyt tykkään jostain syystä siitäkin ainakin kahdessa sävyssä - maastonvihreänä ja semmoisena tumman myrkyn vihreänä. Vihreän lisäksi olen innostunut aivan uudella tapaa beigestä sekä nudesta ja kyseiset värit ovatkin mun tämän hetken lempivärejä. Liekö tällä Mangon ihanalla takilla jotain osuutta asiaan, vaikkakin olen kyllä aina tykännyt kyseisestä väristä. 

Väreistä tämän päivän epäonnistuneeseen asukuvaussessioon. Tykkäsin asusta paljon (vaikka housut unohtuikin silittää, niin mua :-D) ja löydettiin ihan vahingossa mielettömän siisti kuvauspaikkakin, mutta kuvista erittäin pieni osa oli tarkkoja/onnistuneita. Asukaan ei näyttänyt kuvissa yhtään niin hyvältä, kuin miltä se näytti peilistä ja miltä se tuntui päällä, mutta joskus käy näin. Mulla nousi odotukset ehkä turhan korkealle, kun löydettiin tämä hiekkakasa, heh... Paremmalla ajalla, kärsivällisemmällä kuvausseuralla sekä valoisampaan aikaan täytyy ensi kerralla käydä hyödyntämässä tuota paikkaa!
  IMG_3960IMG_4189 IMG_3982 IMG_4178 IMG_4229

takki: Mango || bleiseri: Only || housut: Forever21 || croptop: Bubbleroom || laukku: H&M || kengät: Nelly

8 kommenttia:

  1. Vitsi miten siistin kuvauspaikan oot löytäny! :o tykkään muutenkin sun asukuvista aina, ne on jotenkin niin sellasia huoliteltuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!<3 Ihana kuulla, että joku on tota mieltä, kun mä en oo koskaan tyytyväinen mun asukuviin :-D En osaa yhtään muokata niitä sellasiks, kuin haluaisin... Ehkä mä vielä joskus opin!

      Poista
  2. Wau, upee kuvauspaikka ja asu!

    VastaaPoista
  3. Sun asukuvat on kyl aina ihan parhaita!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, ihana kuulla! Nää kommentit tsemppaa vähän mun kriittistä asukuvasilmää... :-D

      Poista