SOME FAVOURITES FROM SHEINSIDE

keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Tänään pyhitin aamuni Sheinsiden tämän hetken valikoiman tarkastamiseen - vitsi miten kivoja juttuja sieltä taas löytyi! Siellä on kyllä ihan mieletön takkivalikoima ja mulla onkin aina kamalat ponnistelut yhteistyövaatetta valitessa, etten aina valitsisi takkia. Jotenkin suurin osa heidän takeistansa on ihan mun tyylisiä! Kaikki villatakkia tai kylpytakkia muistuttavat takit on tällä hetkellä mun suurin heikkous, sillä niihin on niin ihana käpertyä ulkona tuullessa niin kovaa, että hiuksetkin lähtee päästä. Takkien lisäksi Sheinsidelta löytyi vihdoin etsimäni harmaa kellohame juuri oikean näköisenä sekä ehkäpä vihdoin oikeanlaiset boyfriend-farkut. Molemmat näistä on kyllä ainakin pakko pistää tilaukseen!

Mitäs te tykkäätte näistä mun poiminnoista?

Untitled #109


*yhteistyölinkkejä

4 kommenttia:

  1. En oo koskaan tilannut tuolta. Tuleeko nopeazti kotiin,paljon toimitusmaksut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toimitus vaihtelee 1,5 viikosta kuukauteen, mutta yleensä oon saanut 2 viikossa tavarat kotiin :-) Siitä on niin kauan aikaa, kun oon tilannut omalla rahalla tuolta, että en millään enää muista postikuluja, mutta jotain muutamaa euroa veikkaisin!

      Poista
  2. ihana blogi ! mites tuolla on noi takkien ja muiden koot ? onko yleensä kokoaan vastaavia ? vai kannataako tilata hieman isompi esim niinkui ebayssa yleensä.

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Kannattaa ottaa yksi koko isompi melkein kaikissa vaatteissa tuolta ja muutenkin Kiinasta ym. tilatessa :-)

    VastaaPoista