WHICH ONE IS YOUR FAVOURITE?

tiistai 25. marraskuuta 2014

Mun on jo pitkään pitänyt tehdä tälläinen "which one is your favourite"-postaus, mutta vasta nyt sain ensimmäiseni aikaiseksi. Tälläisiä yhteenvetoja on mun mielestä hauska katsoa muiden blogeista, kun niistä saa vähän selkeämmän kuvan toisen sen hetkisestä tyylistä, kun on kaikki viime aikojen asut läväytettynä naaman eteen samaan aikaan. Bloggaajana taas on tosi mielenkiintoista kuulla, että minkälaiset asut kolahtaa eniten teihin lukijoihin, joten kysymys kuuluu: löytyikö lempparia/lemppareita? 

Mä itse tykkään näistä eniten ehkäpä 2, 3, 5 ja 8 asuista!

Ps. meidän taloudesta löytyy kaksi tietokonetta ja ne molemmat vetelee tällä hetkellä viimeisiä. Voitte vaan kuvitella miten raivoissani mä olen täällä ollut näiden kanssa, kun en pysty lukemaan postauksia saatika tekemään juuri mitään muutakaan ja tämänkin postauksen teko aiheutti sata raivokohtausta. Tästä syystä näissä kuvissa ei myöskään ole numerointeja, mutta ne menisi niin kuin kirjaakin lukiessa: vasemmalta ylhäältä alkaen ja aina seuraavalle riville siirtyen. Mun täytyy varmaankin alkaa etsiä uutta konetta itselleni - rahanmenoa ei voi estää...

PicMonkey Collage

16 kommenttia:

  1. toi 8. ja 1. on iihania! niin upea tyyli sulla :)

    VastaaPoista
  2. 5! mutta eihän siitä kauvaa ole (tai ei ainakaan tunnut olevan) kun ostit läppärin.. :o Oisko ollu asus? (ter. olen seurannut ainakin sieltä asti sun blogia..) :DDD Itselläni on 7 vuotta vanha acer joka myös vetelee viimeisiä.... mutta ei nappaa yhtään ostaa uutta konetta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis hankin läppärin silloin, kun muutin siihen mun ekaan kämppään, eli 2,5 vuotta sitten! Ei tosiaan kamalan kauaa ole kerennyt olla... Uudelleen käynnistämisellä tämä kuitenkin alkaa onneksi aina hieman paremmin pelittämään, mutta hermothan tähän silti menee :-D

      Poista
  3. 2,7,9:)! Piti hetki miettii kun kaikki oli niin kivoja, mut omaa tyyliäni muistuttavat vei sit lopulta voiton!

    VastaaPoista
  4. 3, 4 ja 5 on mun lempparit! :)

    VastaaPoista
  5. 1&2 parhaat
    vähiten tykkään 8&9

    VastaaPoista
  6. 5 ehdottomasti! Sun tyyli on ihana :-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Mä tykkään eniten ehkä tosta ihan keskimmäisestä kuvasta, valkonen maisema vaan jotenkin täydentää ton asun! ;) Suosittelen muuten ostamaan macin jos on vaan mahdollista, mun edellinen mac kesti 7 vuotta (toimii kyllä vieläkin sellasella ihmisellä joka ei tarvii niin nopeeta konetta kun mun hermot ois tarvinnu :D) ja tää nykyinen macbook toimii kuin unelma! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan Aatun kanssa haaveiltu varsinkin pöytäkoneeksi Applen koneita, mutta hinta on vähän suolainen niissä koneissa... :-D Ja se käyttöjärjestelmä on niin erilainen apua! Paljon hyvää mä kyllä niistä oon kuullut ja voi olla, että joskus sellaisen ostankin :-)

      Poista
  8. Mun lemppareita on 2 ja 6, koska kummassakin on yhdistetty kivasti rentous ja klassisuus :-) Ja voi kuule, voidaan lähteä yhdessä tietokoneostoksille - täällä olis nimittäin myös yks viimesiään vetelevä yksilö! Rahan menoa, sitä ei vaan voi estää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla :-) Haha eikä siis koneen pimahtaminen on ärsyttävintä ikinä varsinkin kun uuden koneen vertailu ja etsiminen on niin ahdistavaa ja siihen uppoaa pieni omaisuus...

      Poista
  9. voitko laittaa ens postaukseen kuvaa, mis sulla nuo valkoset nellystä tilatut kengät? :) ihania asuja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ai siis asukuvia noiden kenkien kanssa? Kahdet asukuvat niiden kanssa multa löytyykin jo, mutta tottakai tulossa vielä lisääkin - tuskin vain vielä seuraavassa postauksessa :) :
      http://hennakaarina.blogspot.fi/2014/09/whites.html
      http://hennakaarina.blogspot.fi/2014/08/yesterdays-outfit.html

      Poista
  10. Kiitos kaikille mielipiteistä!<3 :-)

    VastaaPoista