INTERIOR INSPIRATION

tiistai 2. joulukuuta 2014

Mun yksi suurimmista haaveista on omistuskämppä. En saa tarpeekseni inspiraatiokuvien katselusta ja pyhitänkin joka päivä ainakin pienen hetken Pinterestin selailemiseen. Ihmeen rentouttavaa touhua ja laittaa säästömotivaation kummasti nousuun. Viimeksi kun olen tälläisiä inspis-postauksia sisustuksen saralla tehnyt taisin olla vielä aika kujilla miltä mä kodin loppujenlopuksi haluan näyttävän. Nyt olisin suunnilleen valmis vaikka rakentamaan alusta asti kodin ja päättämään kaikki sinne lähestulkoon heti

Haluan kalanruotoparketin, koristeelliset valkoiset seinät, lamppu rosetit, kauniita pakkauksia shampoopurkeista ja hammastahnoista lähtien,  marmorisia yksityiskohtia, valoisan yleisilmeen, suuria sekä pieniä vihreitä kasveja, leveän sängyn, kauniit ovenkahvat, pienen vaatehuoneen, marmorisen kylppärin ja paljon lamppuja.  Tämän postauksen väsääminen ei ainakaan helpota tätä mun sisustus-/remppakuumetta, mutta ihana välillä purkaa näitä mun mielihaluja tännekkin!

Löytyykö muita oman kodin haaveilijoita? Mitä juttuja te haaveilette?

 inspiskuvia (2) inspiskuvia inspiskuvia (3)

Photos from my Pinterest account!

14 kommenttia:

  1. Kyllä! Oma pikkuruinen koti olisi haaveissa, lähinnä vanha, jossa olisi paljon remppa sarkaa :-) tosin on haaveet talon paikan suhteen sen verran korkealla (ja muutenkin elämä hyrskyn myrskyn) mutta ehkä joku päivä aspi tilin avulla saan jotain tämän asian saralla aikaiseksi!
    Ps. Ihanat kuvat oot kollaasiis valinnu!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin haaveilen sellasesta mitä pääsis aika paljon itse remppaamaan ja laittamaan :-) Mun tämän hetkinen säästötilanne ei kovin hyvältä omistuskämpän suhteen näytä, kun ihan ekaksi lähtee säästörahat ulkomaanreissulla sileeks, mutta vois ehkä avaa jonkun oman säästötilin ihan vaan asunnolle, niin ehkä siitäkin haaveesta tulis joskus totta! :-D Kiitos!!

      Poista
  2. Mun haaveena on myös ehdottomasti ykkössijalla se omistusasunto. Oikeestaan mua ei haittais vaikkei mikään muu mun realistisista unelmista toteutuisi, mutta omistusasunnon jos saisin ni en muuta pyytäis - enää ikinä! :-) Tiedän, ettei se heti kotoota pois muuttamisen jälkeen onnistu, mutta toivon, että edes joskus..

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on ihan ykkösenä myöskin tuo ainakin tällä hetkellä! Vaikka kaikki ulkomaanreissut sunmuut on tosi kivoja, niin vielä kivempia ne on sitten, kun tietää palaavansa ihanaan kotiin<3 Kyllä me vielä joskus asustellaan ihan omissa asunnoissa! ;-)

      Poista
  3. JEP, oma-asuntohaaveilija täälläkin! :) mä haaveilen tiiliseinästä keittiöön, lattialämmityksestä kylppärissä, korkeista huoneista, kauniista parketista... lista on loputon. Ehkä viel jonain päivänä! :)

    http://hanna-katriina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oioi kuulostaa ihanalta! Mä oon ollu vissiin aika onnekas, kun mulla on ollut näissä molemmissa vuokrakämpissä lattialämmitykset kylppärissä ja sitä ilman en varmaan enää osais ollakkaan :-D Mikään ei oo hirveämpää suihkun jälkeen tai aamulla herätessä, kuin kylmä laatta jalkojen alla...

      Poista
  4. Todellakin haaveilen omasta kämpästä! Mulle kyllä vuokrakämppäkin kelpaa, asustelen nimittäin vielä vanhempien luona. En kuitenkaan malta odottaa omaan kotiin muuttamista ja sisustamista ihan oman mielen mukaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa vaiheessa, kun on vasta ekaa kertaa muuttamassa itekseen, se vuokrakämppäkin on kyllä niiiiin ihanaa! Kaikki omat jutut, omat säännöt, oma järjestys ja etenkin oma rauha sekä sisustaminen<3

      Poista
  5. APUA sulla on just samanlainen sisustusmaku kun mulla!:D

    VastaaPoista
  6. ostitko muuten iphonen nytten kokonaan kerralla vai osamaksulla? paljon osamaksulle tuli hintaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osamaksulla otin ja vaikkapa Elisan sivuilta löytyy kaikki muu tarvittava tieto :-)

      Poista
  7. Ei vitsit tommonen sisustustyyli kyllä iskee omallakin kohdalla!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi ku oma kämppä näyttäis jo tolta!

      Poista