IT'S ALMOST CHRISTMAS!

perjantai 19. joulukuuta 2014

Blogiton joulukuu taisi olla mun tämän vuoden viimeisen kuukauden motto. No, näitä sattuu ja välillä on hyvä pitää pientä paussia, jotta ne intohimoisimmatkin jutut saa taas uutta puhtia.

Sitten asiaan, eli siihen, että jouluun on enää 5 päivää! En malta enää millään odottaa laatikoita, rosollia, herneitä ja jopa kinkun maistamista. Mähän oon aina vihannut joulukinkkua jostain syystä, mutta tänä vuonna aion pitkästä aikaa moneen vuoteen kokeilla sitä sinapin kanssa. Saas nähdä jatkaako kinkku hernekeiton rinnalla yhtien mun all time-inhokkiruokien virkaa. Me vietetään Aatun kanssa joulu tänä vuonna niin, että mennään heti aikaisin jouluaattona mun vanhempien luo ja iltapäivällä, kun mun äiti lähtee töihin, me jatketaan siitä illaksi Aatun perheen luo. Onneksi meillä on vain 15 minuutin matka molempien vanhemmille, niin pystyy helposti viettämään jouluaattoa molempien luona :-) Mitkäs suunnitelmat teillä on joululle? 

IMG_5119 IMG_5114

Mä en ole ruskeiden pipareiden mikään suurin ystävä, mutta piparkakkutalot on musta tosi söpön ja jouluisen näköisiä! Koskaan en ole itse sellaista tehnyt koristelua lukuunottamatta (tuskin tulen tekemäänkään) ja tämäkin talo saatiin lahjaksi. Huomenna olisi tarkoituksena koristella vielä Aatun kanssa pipareita (piparin koristelussa more is more!) ja sen jälkeen saakin joulupiparit riittää...
   IMG_5171

Musta tuntuu, että mä säilytän vielä pitkään joulun ja uuden vuoden jälkeen joulukoristeita meillä - on ne vaan niin piristäviä valonlähteitä keskellä talvea ja pimeyttä. Saksanpähkinät tosin saattaa kadota jossain vaiheessa tosta kiposta...
  IMG_5236

Meikäläisen vakioasusteet. 

IMG_5142

Pidin viime viikonloppuna mun luona pikkujoulut pienellä tyttöporukalla ja oltiin päätetty vaihtaa keskenämme myös pikkujoululahjat. Mä sain paketista tämän ihanan punaisen ruusukynttilän sen mun valkoisen samantyyppisen seuraksi! Oli kyllä ihan huippuilta ja huipputytöt<3
   IMG_5205IMG_5209

Joululahjojen paketointia! Tässä näkyy vähän vinkkiä yhdestä lahjasta, jonka Aatulle olen hankkinut. Onneksi se ei kamalan ahkerasti mun blogia (kai) käy stalkkaamassa, niin uskallan tämän kuvan tänne pistää :-D Mä oon ihan superjännityksissä mitä saan siltä lahjaksi... Yleensä mulla on aina ollut joku aavistus tai jopa varma tieto, mutta nyt ei ole mitään pienintäkään aavistusta! Lahjojen antaminen on ihanaa, mutta kukaan ei voi väittää etteikö se niiden saaminen olisi yhtä jännittävää, haha!

IMG_5194

Ja lisää joulukoristeita. Ostin viimeisimmällä Ikea-piipahduksella ihanan piparkakun tuoksuisen tuoksukynttilän noiden mun lemppareiden, eli vaniljan lisäksi ja ah miten hyvältä sekin tuoksuu!
   IMG_5225

Palelevien varpaiden pelastus<3

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :-) Toi Timberlandit kummittelee mun päässä edelleen...

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun on pakko hommata nää... Et tuu katumaan! :-D

      Poista
  2. Ihana postaus, vitsi jouluun enää 5 yötä! <3 Mä oon koristellut piparitalon osat jo viikko sitten, mutta ei olla vieläkään kasattu sitä... :'D Jos tänään perjantain kunniaks haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo en voi uskoo et niin vähän enää jouluun! Nykyään se aika menee niin hirveen nopeesti aina :-D

      Poista
  3. Meidän piti viettää aaton aatto Kouvolassa mutta töiden takia en pääsen mieheni mukaan.. Aatto vietetään minun vanhempieni luona :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä jos ei kuitenkaan koko joulu mene töissä, niin pääsee kunnolla viettämään joulua aattona! :-)

      Poista
  4. Vau, miten upeita kuvia! Näissä on jotenkin niin ihana fiilis... <3

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :-) Oli ihana pitkästä aikaa tarttua kameraan ja ottaa kuvia, hah!

      Poista
  5. Etkö asu jätkäkaveris kanssa? Se antaa sulle vissiin aika vapaat kädet sisustaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo asun kyllä ja antaa se aika vapaat kädet, mutta on myös niitäkin juttuja mitkä mä olisin ehdottomasti halunnut, mutta joita se ei sulata yhtään :-)

      Poista