BEIGE OUTFIT

torstai 29. tammikuuta 2015

Tiistaisia asukuvia uusintayrityksellä tuolla pari kuukautta sitten löydetyllä hiekkakasalla. Jäätävä kiire oli tälläkin kertaa, joten kuvaustilanne ei ollut paljoa parempi, kuin viimeksi, mutta tuli näistä silti ihan kivoja. Hiekkakasat ei petä, haha! Toinen mikä ei petä on tuo takki ja poolokauluksiset neuleet. Se, mikä pettää, on nuo uudet kengät, jotka ei olekaan kamalan jalkaystävälliset, vaikka kuinka tallustelin kotona niiden kanssa ennen kuin päätin pitäväni ne. 

Ps. mun pitää oikeasti päästä eroon tästä mun oudon kiintyneestä suhteesta tuohon huiviin sekä laukkuun. Vaikka kumpaakin löytyy ties kuinka monta muuta, niin silti useimmiten päätyy nuo päälle. Ehkä se on laukun kohdalla siksi, että en jaksa tyhjentää sitä loputonta kaivoa toiseen laukkuun...
   IMG_7191IMG_7241 IMG_7229 IMG_7185

takki: Mango || huivi: GinaTricot || aurinkolasit: Forever21 || pooloneule: GinaTricot || housut: Forever21 || kengät: J&Elisabeth || laukku: H&M

16 kommenttia:

  1. nuo hiekka kasat ei oo kovin kivan näkösiä mun silmään ainakaan kun tollasia möykkyjä kauheesti! ois kiva jos ne ois sellasia isompia yhtenäisiä eikä tollasia mini möykkyjä täynnä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no niihin möykkyihin en voi vaikuttaa ja musta toi oli just hyvä tausta noin :-D Mutta nää on näitä mielipide-eroja!

      Poista
  2. toi takki on vaan niin ihana...

    VastaaPoista
  3. Ihanat nuo kengät! :)

    VastaaPoista
  4. Hyvännäkönen asu! Tuo takki on ihana :)

    VastaaPoista
  5. Vitsi, miten tykkäänkään tosta takista!

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin!! Ja sen varmasti huomaa näistä mun asukuvista haha... :-D

      Poista
  6. Tälläselle asulle ehdottomasti erilainen kuvauspaikka! Vaikka hiekka, housut ja takki onkin vähän eri beigen sävyjä, tulee samaa väriä liikaa ainakin mun silmiin. Ja kuvat olis kivempia ilman noita tummennuksia reunoissa! Mutta ihana asu, ihana sinä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa mun mielestä tää taas toimi tosi hyvin, kun oli niin mätsäävää kaikki värit, mutta kuitenkin niin, ettei asu hukkunut taustaan! :-D Mä meinasin olla laittamatta noita reunoja, mutta jäi jotenkin vähän valjun näköseksi mun mielestä ilman niitä. Kiitos paljon! :)

      Poista
    2. Mun mielestä asu kyllä hukkuu taustaan..
      t. toinen ano

      Poista
    3. No tulishan se paljon paremmin esiin jossain ihan eri värisessä taustassa, mutta kyllä toi mun mielestä ainakin selkeästi näkyy :-)

      Poista
  7. Mun mielestä nää kuvat on tosi kivat!! Kiva toi tausta :-)

    VastaaPoista