FOUR PHOTOS

torstai 15. tammikuuta 2015

Se siitä "enköhän mä torstaina pääse töihin" puheesta - vieläkin flunssan ja nuhan kourissa. Mä oon tosi harvoin kipeänä ja yleensä kipeillessäni pärjään ihan muutamalla päivällä ja yhdellä kuumeen nostatuksella, mutta eipä näköjään tällä kertaa. Oon ollut Aatun kanssa (sekin nimittäin on kipeänä) neljän seinän sisällä neljä päivää ja tuun ihan hulluksi. En pysty puhumaan sille enää normaalisti, vaan raivoan ja huudan kaiken sanottavani sille :-D Musta tulee aina ihan sekopää, jos joudun olemaan liian pitkän aikaa kotona neljän seinän sisällä ja nähden vain yhtä ihmistä. Eilen raivostuin Winstonillekkin, kun se jatkuvasti loikki sohvalle ja yritti hölmönä syödä mun nenäliinaa...

Flunssajutuista muutamaan kuvaan, mitkä eilen tylsyyksissäni räpsin kahdesta uudesta jutusta sekä vähän muistakin!
  IMG_6717

En voi vastustaa pörröisiä juttuja! Meinasi pieni paniikki iskeä, kun huomasin että River Islandin sivuilta ei enää löytynytkään näitä karvakasoja, mutta onneksi Zalandolta löytyi vielä tätä samaista laukkua aivan ihanan värisenä!

IMG_6862

Joitain mun tämän hetken lempikoruja. Siroja, yksinkertaisia ja enimmäkseen kultaisia. Muutama hopeinenkin koru on hiljattain löytänyt tiensä mun kultaiseen koruvalikoimaan! Mua ei nykyään haittaa enää niin paljoa yhdistää hopeisia ja kultaisia koruja ja etenkään sormuksissa se ei mun puolesta ole niin nuukaa, jos pari sormusta kultaisten seassa on hopeisia. Kunhan kokonaisuus näyttää hyvältä, eikä koruissa ole muuten liikaa mitään kikkailua.

IMG_6611

Nyt kipeänä ollessa mulla on ollut hyvin aikaa lueskella kesken jääneitä lehtiä. Tällä viikolla kolahti taas uusin Elle postiluukusta, joten saas nähdä kerkeänkö lukaista tämänkin tässä samaan putkeen näiden edellisten kanssa! 

IMG_6753

Olen katsellut näitä vihdoin tilaamiani Le Specsin aurinkolaseja (keskimmäiset) pieneltä ikuisuudelta tuntuvan ajan ja nyt vihdoin pienen alennuksen saattelemana raaskin pistää nämä tilaukseen. Aurinkolasien suhteen olen aika pihi, sillä pelkään aina rikkovani tai hävittäväni ne...

4 kommenttia:

  1. Vitsit mie tykkään sinun blogista! Kuvat on aina niin kauniita täällä :) Ja rakastuin tuohon sinun aamutakkiin, aivan ihana!! Mistä se on ostettu? Paranemisia, toivottavasti sun ei tarvi enää kauaa pysyä neljän seinän sisällä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kuulla, kiitos paljon Nelli! Se on h&m:ltä, mutta se on ostettu pari vuotta siten, joten tuskin enää löytyy... :/

      Poista