LET IT SHINE

tiistai 27. tammikuuta 2015

Mun täytyy ehkä syödä vähän mun sanoja muutama postaus takaperin, kun puhuin mun suhteesta kalliimpiin aurinkolaseihin (mun kallis tarkoittaa aurinkolasien kohdalla yli 20€ hintaa). Tai ei oikeastaan tarvitse syödä, sillä mun mielipide vain muuttui näiden mun uusimpien aurinkolasien ansiosta. Aikaisemminhan mä olen aina käyttänyt jostain H&M:stä tai Ebaysta ostettuja aurinkolaseja, jotka on ollut aina ihan hyviä, enkä oo ajatellutkaan maksavani monia kymmeniä tai satoja euroja yhdistä laseista (paitsi Ray-Banin värilliset aviatorit). 

Nyt kun raaskin vihdoin ostaa ne pitkään himoitut Le Specsin arskat mistä pari kertaa oonkin kerennyt jo mainita, mä huomasin selvän eron suurimpaan osaan mun halpis aurinkolaseista - sen miten paljon paremmin nämä istuvat mun kasvoille. Aika monet mun aurinkolaseista nimittäin ovat turhan suuria ja valuvat nenältä laukkua kaivaessa tai muuten vain alaspäin katsoessa. Nämä pysyisivät mun päässä varmaan jossain hullussa huvipuistolaitteessakin, mihin en tosin koskaan uskaltaisi mennä. Toinen plussa näissä on hyvä uv-suoja, mikä on erittäin hyvä syy ostaa hieman laadukkaammat (ja samalla myös valitettavasti) kalliimmat aurinkolasit. Nyt täytyy vain toivoa näille pitkää ikää!

Aurinkolasijuttujen ollessa mulle ja teillekin jo ajankohtaiset auringon paisteen lisääntyessä, ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, kun sunglasses-shop*-niminen aurinko- sekä laskettelulaseja myyvä nettikauppa otti muhun yhteyttä pienen yhteistyön merkeissä. Pistin siispä kollaasit laulamaan ja valkkasin heidän valikoimistaan omat lempparini. Tällä hetkellä innostun eniten värillisistä linsseistä sekä kilpparikuosista (mietin ikuisuuden miksi tota kutsuttiinkaan, mutta eiköhän kaikki kuitenkin ymmärtänyt mitä tarkoitan :D). Löytyykö lemppareita?


Hiljattain päivitetty


*yhteistyössä sunglasses-shop.fi:n kanssa

4 kommenttia:

  1. Nuo raybanit on lempparit ;) Muut turhan erikoisia omaan makuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ray-Banit ei kyllä petä :-)

      Poista
  2. Noi ray-banit kotiuttaisin kyllä niin mielelläni! Ihanat!

    VastaaPoista