MY EVERYDAY PHOTOS

tiistai 13. tammikuuta 2015

Niiskuttelija täällä moikka... Pari päivää sitten vielä kehuskelin, miten kaikki muut on koko ajan kipeänä, mutta mä vain porskutan elämäni voimissa eteenpäin. Puun koputukset taisi unohtua, sillä kipeänähän mäkin täällä nyt makoilen peitot korvissa. Onneksi on vapaata töistä torstaihin asti, niin en joudu olemaan töistä poissa toivottavasti ollenkaan. 

Nyt kun on oikein ollut lupa laiskotella, niin olen saanut tehtyä paljon tärkeitä ja vähän vähemmän tärkeitä, mutta sitäkin rakkaampia juttuja koneen parissa. Olen taas vähän saanut takaisin sitä mun koneella hengailu-intoa, kun se oli parin kuukauden ajan kadoksissa. Ihan hyvää se "tauko" kyllä teki, vaikka mitään ongelmaa mulla ei tietokoneella oleskelun kanssa olekaan, mutta nyt on ihana taas lukea oikeasti kiinnostuneena toisten postauksia ja tehdä kaikkea muuta, mitä ennen tykkäsin koneella tehdä. Netti on ainakin mulle sellainen pohjaton inspiraation lähde ja nytkin mulla taas on vanhaan tapaan välilehdet täynnä ideoita ja haaveita liittyen kotiin, ihonhoitoon ja muotiin. 

IMG_6274 IMG_6311

Eilinen aamuhetki lehtiä lueskellen ja jogurttia syöden. Mulla on vähän paha tapa aina unohtaa lehdet kesken ja mulla on tälläkin hetkellä yksi koskematon (eilen tullut Elle) ja kaksi kesken jäänyttä lehteä yöpöydän välikössä. Pitää vähän tsempata tämän kanssa, etten kohta havahdu siihen, että multa löytyy puoli vuotta vanha lehti keskeneräisenä...

IMG_6688

"Give a girl the right pair of shoes and she can conquer the world." - Marilyn Monroe

IMG_6650

Glögiä ja teetä on kulutettu tänä talvena niin paljon, että ollaan varmaan jo sellaisissa litra määrissä, mitkä pesee mun koko elämän kuumien juomien hörppimiset yhteensä. Töistä on tullut maisteltua kohta jokaista teemerkkiä, mutta vieläkään sitä ykköslempparia ei ole löytynyt. Miksi sellaista oikeasti jonkun makuista (esim. ananas) teetä ole osattu tehdä? Monet teet kuulostaa ja tuoksuu paketin läpi niiin hyvältä, mutta maistaessa harvoissa oikeasti maistuu juuri yhtään se kyljessä mainostettu maku. Hyvän makuisia monet silti on, mutta olisi kiva jos löytyisi myös niitä, missä maistuu selkeästi jokin marja tai hedelmä vaikkapa.
  IMG_6554

Kotivaatteet ja aamutakit on yksi mun heikkouksista... Niitä löytyy koko ajan toinen toistaan kauniimpia ja pehmeämpiä, joten miten niitä muka pitäisi vastustaa?!
 IMG_6350

Olen taas pitkästä aikaa viihtynyt mustassa kynsilakassa! Ihanaa vaihtelua monen kuukauden vaaleille tai punaisille kynsille ja musta väri kynsissä tuo jotenkin kultaiset sormuksetkin paremmin esille. 

IMG_6252

Vihdoin pääsin kokeilemaan Cosmopolitan-salaattia! Bongasin tämän ekan kerran joskus puoli vuotta sitten ja jotenkin tämä sitten unohtui aina kauppareissuilla kokonaan ja muistin tämän aina silloin, kun en ollut ruokakaupassa miettimässä ruokaa. Mutta nyt pääsin maistamaan ja vitsit miten hyvää! Rouskuu ihanasti suussa ja sopii lähestulkoon kaiken kanssa. Me tehtiin Aatun kanssa täyte kanasta, creme fraichesta, punasipulista, tomaatista, valkosipulista, chilikastikkeesta sekä tuoreesta ananaksesta - niin hyvää!

12 kommenttia:

  1. Vitsit, miten ihana postaus <3 Munkin on pitänyt testata tota salaattia jo kauan, mutta aina se on jäänyt. Tästä postauksesta inspiroituneena taidankin laittaa sen toteutukseen viikonloppuna :P!

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sara<3 Joo ehdottomasti kannattaa testata! Toimii tortillaletun sijaisena myös tosi hyvin, kun mä en kamalasti tykkää niiden lettujen mausta :)

      Poista
  2. Tosi ihania ja valoisia kuvia, niiin mun mieleen! :-)

    http://meriulrika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. IHANAT kengät! mistä noi on? :D Toi salaatti kuulostaa hyvältä :) Voisit pistää jota ohjetta tänne blogii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zalandolta löysin! Ton salaatin ohje oikeastaan tulikin tossa tekstissä, eli ei muuta kuin kana paistumaan ja nuo loput mainitsemani (unohdin tekstissä mainita fetan!) jutut sitten lopuksi ihan hetkeksi pannulle ja sen jälkeen vain kasataan salaatin lehden päälle sitä sötkötystä :-)

      Poista
  4. Kokeile greenfieldin ananas teetä! Niin hyvääää.....
    Suomeen sitä saa tilattua ainakin netistä, itse ostan Virosta tai Venäjältä, mutta sitä en osaa sanoa saisko sitä Suomesta jostain kaupasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakaan meillä töissä eikä muistaakseni Cittarista löydy tota teetä, mutta oon menossa maanantaina käymään Virossa, niin pitää yrittää löytää tota! Oon niiiin kauan etsiny hyvää ananas-teetä, mutta niitä on niin vähän suomessa :/ Kiitos siispä vinkistä!

      Poista
  5. Twiningsin peppermint tee on mun lemppari, en oo koskaan tykänny teestä mutta tota kun maistoin niin mieli muuttu! Ja niitä hedelmäisiä/marjaisia jos kaipaat nii twiningsin starberry&mango kyllä maistuu ihanan mansikkaiselta :) En oo täysin varma saako näitä Suomesta, olettaisin kyllä että kun on tämä merkki kyseessä niin useimpia makuja löytyy sieltäkin? Toivottavasti löydät etsimäsi teen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meiltä löytyy töistä (Punnitse&Säästä) Twiningsin teetä monissa eri mauissa ja löytyy myös tota strawberry&mangoa, joten pitääkin ostaa kokeiluun sekin! Mä oon kokeillu Twiningsiltä sen pineapple&grapefruitin ja siinä maistui aika hyvin se makukin, mutta ananas peittyi greipin maun alle melkein kokonaan :/

      Poista
  6. Mistä toi aivan ihana aamutakki?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla H&M:ltä, mutta toi on pari vuotta vanha jo :/

      Poista