OUTFIT

sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Nyt mulla on ensimmäistä kertaa tämän talven aikana tullut se "oispa jo kesä"-fiilis. Vaikka tykkäänkin kaikista vuodenajoista lähestulkoon yhtä paljon, niin jossain vaiheessa tulee raja vastaan ja alkaa haikailemaan niitä lämpimiä kelejä, jolloin kaikki on niin huoletonta tai sitten viileämpiä kelejä, jolloin voi hyvällä omallatunnolla katsoa kaksi kautta jotain sarjaa putkeen ja käyttää ihanan pehmeitä ja lämpimiä vaatteita. Mä kaipaan niiden satojen muiden juttujen lisäksi mun kesävaatteita ja sitä, että voi kulkea "ilman housuja" ja asukuviakin voi ottaa jostain muusta, kuin talvitakista ja huivista.

Mutta ompahan sentään ihanat uudet aurinkolasit! Mulle ei sovi kamalan monen malliset aurinkolasit, mutta näistä mä tykkään ihan mielettömän paljon. Huomaa kevään lähestyvän, kun meikäläinen heräilee jostain horroksesta ostelemaan ja ihastelemaan aurinkolaseja, haha. Näitä lisää kaikissa sateenkaaren väreissä, kiiitos!

Ps. en tiedä mitä näille kuville tapahtui koneelle/Flickriin ladatessa, kun laatu on noin huonoa. Toivottavasti ei johdu mun kamerasta... :-D

IMG_7090 IMG_7011 IMG_6977 IMG_6955

takki: Mango || huivi: GinaTricot || tekonahkakauluspaita: Sparkz || housut: GinaTricot || kengät: Timberland || laukku: H&M || aurinkolasit: Le Specs

10 kommenttia:

  1. Onks noi nää lasit?https://m.zalando.fi/le-specs-hey-macarena-aurinkolasit-pinkki-ls151f00c-j00.html

    VastaaPoista
  2. Kivat nää asukuvat! Millä kameralla tai objektiivilla oikeestaan nää on kuvattu? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kamera on Canonin 550d ja objektiivina Sigma 10-20mm f/4-5.6 :-)

      Poista
  3. Oiettä, taas ihan superihana asu! Kyllä sä vaan osaat Henna, keep going on! :-)

    www.meriulrika.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Meri! :-)

      Poista
  4. Millä objektiivilla nää on otettu! Ihania :) Mulla nimittäin hakusessa laajakuvaobjektiivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sigma 10-20mm f/4-5.6 :-) Tota objektiivia voin kyllä suositella lämpimästi!

      Poista
    2. Kiitos vastauksesta! :)

      Poista
  5. Hyvät kuvat ja ihanat noi aurinkolasit :)

    VastaaPoista